TELEFONPASNING

TELEFONPASNING

Hos NordicCall kan I få besvaret jeres telefonopkald af venlige og kompetente sekretærer. Vi er altid parate til at servicere jer og jeres kunder, og vi besvarer altid jeres telefon med jeres firmanavn og med nøjagtig den hilsen I ønsker.
Hos NordicCall garanterer vi, at jeres kunder vil opleve optimal kundeservice hver gang, og derfor tilbyder vi tilfredshedsgaranti. Vi har en af markedets laveste gennemsnitlige svartider – Vores mål er, at 95% af alle vores opkald bliver besvaret af vores sekretær inden for 5 sekunder, hvilket vi løbende sikrer overholdes.

Gå ikke glip af vigtige telefonopkald

Der er ikke mange, der kan lide at tale med en telefonsvarer. Og endnu mere irriterende er det, hvis telefonen ikke besvares. Undersøgelser viser, at hvis et telefonopkald besvares af en telefonsvarer, ønsker mellem 50 og 70% ikke at efterlade en besked. Men der er ikke nogen grund til at gå glip af vigtige telefonopkald, selvom I eller jeres receptionist er optaget. Hos NordicCall modtager vi nemt og hurtigt beskeder eller ordrer. Vigtige telefonopkald kan vi desuden tilbyde at viderestille direkte til medarbejdernes mobiltelefon.

Vejen til en bedre kundeservice

Hos NordicCall er det vores fornemmeste opgave at levere en optimal kundeservice til jer og jeres kunder. I vores reception er der aldrig optaget, og alle telefonopkald besvares af smilende sekretærer med mange års erfaring inden for telefonservice. Vi besvarer jeres telefon, når I er optaget, alle hverdage fra kl. 08.00 til 18.00. Vi kan også levere telefonbesvarelse uden for dette tidsrum – kontakt os og få mere information.

Få klar besked

Vi videregiver alle beskeder til jer, direkte fra vores beskedcentral. Beskederne leveres automatisk, og I vælger selv, om det skal ske via e-mail eller SMS. Med telefonpasning sikrer I, at jeres kunder altid kommer igennem og møder den professionelle sekretærservice, de forventer.

Den nyeste IT hjælper os

NordicCalls telefonsystem bygger på den såkaldte IP-telefoni. Det giver os en stabil løsning, der er perfekt indrettet i forhold til at give jer, og ikke mindst jeres kunder, den bedste service. Vores system kan indeholde avancerede databaser over jeres virksomhed, så vi altid er parate til at finde det rette svar eller den rette medarbejder.

God kundeservice kræver konstant tilpasning

Hos NordicCall ved vi, at vores services kan måles direkte på vores kunders bundlinje. Derfor er det vores største prioritet at sikre, at jeres kunder oplever god og kompetent kundeservice hver gang. For at kunne yde så personlig og kompetent besvarelse af jeres opkald som muligt, sætter vi et antal faste sekretærer på jeres virksomhed. Antallet afhænger naturligvis af antallet af opkald. På den måde sikrer vi, at jeres kunder altid føler, at de får svar med det samme samt en god og personlig betjening.

Med coaching og uddannelse sikrer vi konstant god kundeservice

Hos NordicCall har vi en coach som i tæt samarbejde med vores teamleder sikrer, at sekretærerne altid besvarer jeres opkald med et smil. Hos NordicCall har vi i over 10 år ydet vores kunder den bedste kundeservice, hvilket vi sikrer ved løbende at uddanne vores sekretærer i god kundeservice og telefonisk kundehåndtering.

Kun den bedste kundeservice er god nok – hver gang!

Hos NordicCall er vi dybt taknemmelige hver gang en kunde vælger os som leverandør af deres kundeservice og telefonpasningsløsninger, da vi ved hvor vigtigt førstegangsindtrykket er, også når det handler om telefonopkald. Det er derfor vigtigt for os, at vores kundeservice rammer plet hver gang, da vi ved, at vi kun har ét forsøg til at sikre, at jeres kunder får den bedste oplevelse. Derfor arbejder vores sekretærer altid med stor engagement og respekt, hver gang de besvarer et telefonopkald på vegne af vores kunder.

TOP