Tilfredshedsgaranti

 

Tilfredshedsgaranti

 

Effekten af at bruge telefonpasning hos NordicCall kan være svær at beskrive med ord. Vi er overbeviste om, at når man først har oplevet fordelene ved NordicCalls telefonpasning, fortsætter man med at bruge denne service. Den frigiver ressourcer på en effektiv og økonomisk måde, og man kan forvente en service, der mindst er lige så god som den, kunderne modtager internt, afhængigt af det materiale, vi har til rådighed.

Vi ønsker at give vores nye kunder muligheden for selv at opleve, hvor mange ressourcer der kan frigøres ved at benytte telefonpasning. Hvis I vurderer, at I ikke har brug for telefonpasningen, eller hvis vi ikke i samarbejde med jer har været i stand til at levere en tilfredsstillende service, er I velkomne til at kontakte os. Vi vil da afslutte jeres telefonpasning.

Vores erfaring viser, at mere end 98% af alle nye kunder hos NordicCall fortsætter med telefonpasning efter den første måned og i mange år fremover. Dette skyldes den store frihed og muligheden for altid at få besvaret telefonerne. Vi mener, at alle fortjener at opleve denne frihed, og derfor tilbyder vi denne tilfredshedsgaranti, som vi er stolte af. Telefonpasning for andre virksomheder er en tillidssag, og denne tillid ved vi hos NordicCall, at vi kan leve op til.

Tilfredshedsgaranti

Hvis du ikke er tilfreds med din oplevelse, får du dine penge tilbage! Vi gør altid vores bedste for at give dig den bedste oplevelse.

9 sprog

Vores erfarne medarbejdere kan hjælpe dig med at besvare opkald for din virksomhed på hele 9 forskellige sprog.

Telefonpasning

Vi besvarer alle kundehenvendelser for dig og din virksomhed. Alle ugens dage, 24 timer i døgnet, året rundt.

Tilfredse kunder

I dag hjælper vi mere end 300 virksomheder med deres telefon- og kundeservice og live chat.