Tilfredshedsgaranti
Tilfredshedsgaranti
Effekten af at bruge telefonpasning hos NordicCall er ikke altid noget, der kan forklares med ord, derfor tilbyder vi hos NordicCall en tilfredsgaranti til vores kunder. Vi er sikre på, at når man først er begyndt at bruge NordicCalls telefonpasning, så bliver man ved med det, fordi det frigør mange ressourcer meget effektivt og billigt, men ikke nok med det, så kan man forvente minimum den samme gode service som jeres kunder får internt alt efter hvilket materiale, vi har til rådighed.
Derfor tilbyder vi også vores nye kunder, at de kan få 30 dages tilfredsgaranti på telefonpasning, med undtagelse af DøgnService telefonpasning. og special tilpasset kundeservice. Så kan man selv vurdere, hvor mange ressourcer, der frigives ved at benytte telefonpasning. Men ikke nok med det, så hvis I vurderer, at I kan undvære telefonpasningen eller vi i samarbejde med jer ikke har været i stand til at tilbyde jer en tilfredsstillende service, så skal I blot kontakte os senest sidste dag i jeres første måned. Så vil vi lukke jeres telefonpasning og ikke sende en faktura for den periode, vi har hjulpet med telefonpasningen.
Vores erfaring har vist at mere end 98% af alle nye kunder hos NordicCall forsætter med telefonpasning efter den første måned og i mange år frem, fordi det giver dem stor frihed samt muligheden for altid at få besvaret telefonerne. Vi mener, at alle skal have lov at opleve, hvordan det fungerer, derfor tilbyder vi som de eneste denne tilfredshedsgaranti, og det er vi stolte af. Telefonpasning for andre virksomheder er en tillidssag. Denne tillid ved vi, at vi hos NordicCall kan leve op til.
Tilfredshedsgaranti
Hvis du ikke er tilfreds med din oplevelse, får du dine penge tilbage! Vi gør altid vores bedste for at give dig den bedste oplevelse.
9 sprog
Vores erfarne medarbejdere kan hjælpe dig med at besvare opkald for din virksomhed på hele 9 forskellige sprog.
Telefonpasning
Vi besvarer alle kundehenvendelser for dig og din virksomhed. Alle ugens dage, 24 timer i døgnet, året rundt.
Tilfredse kunder
I dag hjælper vi mere end 300 virksomheder med deres telefon- og kundeservice og live chat.