TILFREDSHEDSGARANTI

TILFREDSHEDSGARANTI

Effekten af at bruge telefonpasning hos NordicCall er ikke altid noget, der kan forklares, derfor tilbyder vi hos NordicCall en tilfredsgaranti til vores kunder. Vi er derved sikre på, at når man først er begyndt at bruge NordicCalls telefonpasning, så bliver man ved med det, fordi det frigør mange ressourcer meget effektivt og billigt.

Derfor tilbyder vi også vores nye kunder, at de kan få 30 dages telefonpasning helt gratis, med undtagelse af DøgnService telefonpasning. Så kan man selv vurdere, hvor mange ressourcer, der frigives ved at benytte telefonpasning. Men ikke nok med det, så giver vi en udvidet garanti på vores telefonpasning: Hvis I inden for den første måned fra I er startet som betalende kunde vurderer, at I kan undvære telefonpasningen, så skal I blot kontakte os senest sidste dag i den måned. Så vil vi lukke jeres telefonpasning og ikke sende en faktura for den periode, vi har hjulpet med telefonpasningen.

Vores erfaring har vist at mere end 98% af alle nye kunder hos NordicCall forsætter med telefonpasning efter prøveperioden og i mange år frem, fordi det giver dem stor frihed samt muligheden for altid at få besvaret telefonerne. Vi mener, at alle skal have lov at opleve, hvordan det fungerer, derfor tilbyder vi som de eneste denne tilfredshedsgaranti, og det er vi stolte af. Telefonpasning for andre virksomheder er en tillidssag. Denne tillid ved vi, at vi hos NordicCall kan leve op til, derfor tilbyder vi også denne tilfredshedsgaranti.

TOP