Få en rundtur hos NordicCal

Et godt udgangspunkt I et godt samarbejde er ofte, at man kender hinanden lidt bedre. Derfor invitere vi på denne virtuelle præsentation af NordicCall.

At outsource virksomhedens telefonpasning, kundeservice eller andre services er en tillidssag.

Denne tillid ved vi, at vi hos NordicCall kan leve op til.

Her få du en hurtig og nem præsentation af NordicCall og de muligheder der ligger i et samarbejde

Hos NordicCall hjælper vi dagligt mere end 600 kunder med telefonpasning, kundeservice, klinikservice, live-chat og e-mail support primært, men ikke grænset til Danmark, Norge, Sverige, Finland, Holland, Spanien og Portugal.

Vi vokser med vores kunder

Hos NordicCall har vi et ønske om at være der hvor vores kunder er, når de er der – Derfor vokser vi også sammen med vores, det er grunden til at vi i dag tilbyder vores service på hele xx sprog. Vi tilbyder Dansk, Svensk, Norsk, Finsk, Tysk, Fransk, Spansk, Hollandsk, Portugisisk, Græsk, Polsk og Tyrkisk.

Sørg for at der altid er styr på kundeservicen

Ferie, sygdom, møder, afspadsering, der er mange grunde til, at den normale receptionist i virksomheden ikke er til stede. Ved at outsourcing jeres telefonpasning og kundeservice til NordicCall, så sikre I jer en partner som sidder standby og er klar til at hjælpe uanset om det er telefonisk eller skriftligt præcis når I har behov for det og præcist så længe I har brug for det.

Statistik

For en del af vores kunder, så er statistik vigtigt, ikke bare hvor mange opkald der er besvaret eller ikke besvaret eller tiden der er brugt på opkaldet, men dybere detaljer omkring opkaldet, derfor tilbyder vi også vores kunder at tagge opkaldene i flere niveauer og eller skrive en kommentar til hvert opkald som efterfølgende fremsendes via Excel eller PDF format.

Læs mere om tag mulighederne her.

Statistik

Fortæl os målet og vi viser vejen

Vejen til en bedre kundeservice

Hos NordicCall er det vores fornemmeste opgave at levere en optimal kundeservice til jer og jeres kunder. I vores reception er der aldrig optaget, og alle telefonopkald besvares af smilende sekretærer med mange års erfaring inden for telefonservice. Vi besvarer jeres telefon, når I er optaget, alle hverdage fra kl. 08.00 til 18.00. Vi kan også levere telefonbesvarelse uden for dette tidsrum – kontakt os og få mere information.

telephonic
Document


Vi elsker alle typer udfordringer - Hvad er jeres?


Vi er ikke bange for udfordringer. Tværtimod elsker vi at udfordre dét, vi tror, vi allerede ved. For kun sådan kan vi skabe de bedste resultater for vores kunder.


Kontakt os
Play Video