PRISER

Herunder finder du vores priser for telefonpasning og vores andre services. Vores prisstruktur er enkel. ALT er inklusiv i prisen PUNKTUM.

Om du bruger vores BeskedService, OmstillingsService, KundeService eller Hotline, så er prisen den samme - du kan vælge en løsning med en fast månedsaftale eller du kan vælge en uden - dog er det kun muligt at benytte vores KlinikService uden månedsaftale.

Du er meget velkommen til at kontakte os på 7020 9404 eller via vores formular, hvis du ønsker at høre nærmere, eller hvis du har spørgsmål til priserne.

Telefonpasning – Månedsaftale

  • Oprettelse

    Gratis
  • Abonnement, hverdage 8-22 weekend 9-18

    Gratis
  • Op til 20 telefonopkald pr. måned

    Kr. 290,00
  • Yderligere opkald, per opkald

    Kr. 7,00
  • Videregivelse af telefonbeskeder pr. e-mail og/eller sms

    Gratis
  • Abonnement på telefonnummer

    Gratis
  • Telefonsvarer uden for åbningstid

    Gratis
  • Viderestilling af opkald

    Gratis

Vores telefonpasning med månedasftale er den ideelle løsning for virksomheder, som jævnligt har brug for hjælp til at håndtere telefonen. Prisen er den samme uanset hvilken af vores telefoniske services du benytter dog kan du ikke med månedsaftale benytte vores KlinikService.

Løsningen fungerer således, at der kun opkræves for de opkald, der kommer ind dog vil der minimum blive opkrævet de 290 kroner. Hvis der i en måned er flere opkald end de 20, der er inklusiv, opkræves der 7 kroner per ekstra opkald.
Et opkald vurderes, at have en varighed på maks 2 minutter. Hvis et opkald har en længere varighed, kan der opkræves for yderligere opkald.

Telefonpasning – Uden månedsaftale

  • Oprettelse

    Gratis
  • Abonnement, hverdage 8-22 weekend 9-18

    Gratis
  • Per minut

    Kr. 7,00
  • Videregivelse af telefonbeskeder pr. e-mail og/eller sms

    Gratis
  • Abonnement på telefonnummer

    Gratis
  • Telefonsvarer uden for åbningstid

    Gratis
  • Viderestilling af opkald

    Gratis

Vores telefonpasning uden månedasftale er den ideelle løsning for virksomheder, som kun har brug for hjælp til at håndtere deres telefoner engang imellem. Alle fordele er også med i løsningen her, men uden at man betaler et fast månedsabonnement.

Løsningen fungerer således, at der kun opkræves for de opkald, der kommer ind. Hvis I kun har ét opkald en måned, opkræves der kun 7 kroner per påbegyndt minut, opkaldet har varet.

Tillægsgebyr for døgnservice åbningstid

  • Oprettelse

    Gratis
  • Abonnement

    kr. 6.000,00

Pris for LiveChat

  • Oprettelse

    Gratis
  • Abonnement, hverdage 8-22 weekend 9-18

    Gratis
  • Op til de første 20 chat minutter pr. måned

    Kr. 99,00
  • Yderligere chat minutter, per minut

    Kr. 6,00
TOP