Priser
Nedenfor finder du vores priser på telefonsvar og vores øvrige services. Vores prisstruktur er enkel. ALT er inkluderet i prisen PUNKTUM.
Uanset om du benytter vores BeskedService, OmstillingService, KundeService eller Hotline, er prisen den samme – du kan vælge en løsning med en fast månedlig aftale eller du kan vælge en uden – dog er det kun muligt at bruge vores KlinikService uden en månedlig aftale.
Du er meget velkommen til at kontakte os på 7020 9404 eller via vores formular, hvis du vil høre mere eller har spørgsmål til priserne.

Ingen månedlig aftale
Specialiseret kundeservice
Her hjælper vi kunderne specifikt ud fra jeres ønsker og behov via jeres systemer.
7,-
Per påbegyndt minut Her afregnes der efter det faktiske forbrug - Betal aldrig for mere end jeres forbrug
- Oprettelse
- Hverdage 8.00-20.00 Lørdag 9.00-16.00*
- Viderestilling af opkald
- Modtag telefonbeskeder pr. e-mail og/eller sms
- Telefonnummer
- Telefonsvarer uden for åbningstiden
- Viderestilling af opkald………………….Gratis

Månedlig aftale
Telefonpasning med modtagelse af beskeder, viderestilling af opkald, eventuelt med adgang til medarbejdernes kalender.
310,-
pr. måned inklusiv de første 20 opkald
For de efterfølgende opkald 11 kroner per opkald
- Oprettelse
- Hverdage 8.00-20.00 samt Lørdag 9.00-16.00*
- Viderestilling af opkald
- Modtag telefonbeskeder pr. e-mail og/eller sms
- Telefonnummer
- Telefonsvarer uden for åbningstiden
- Viderestilling af opkald………………….Gratis
Tillægsgebyr for 24-timers åbningstider
- Ingen oprettelse
- Månedligt abonnement 6000
Pris for LiveChat (hverdage 8.00-16.00)
- Ingen oprettelse
- månedlig aftalkeOp til de første 10 chatminutter om måneden…………….Kr. 99,00
- Yderligere chatminutter pr. minut………………….Kr. 6.00
Pris for LiveChat (hverdage 8.00-22.00 weekend 9.00-18.00)
- Oprettelse………………….Gratis
- Abonnement, hverdage kl. 08.00-22.00 weekender kl. 9.00-18.00………….Gratis
- Op til de første 10 chatminutter om måneden…………….Kr. 299,00
- Yderligere chatminutter pr. minut………………….Kr. 6.00