Hos NordicCall.dk Vi tilbyder Telefonpasning 24/7 - Læs mere om DøgnService her

Priser

Herunder finder du vores priser for telefonpasning og vores andre services. Vores prisstruktur er enkel. ALT er inklusiv i prisen PUNKTUM.

Om du bruger vores BeskedService, OmstillingsService, KundeService eller Hotline, så er prisen den samme – du kan vælge en løsning med en fast månedsaftale eller du kan vælge en uden – dog er det kun muligt at benytte vores KlinikService uden månedsaftale.

Du er meget velkommen til at kontakte os på 7020 9404 eller via vores formular, hvis du ønsker at høre nærmere, eller hvis du har spørgsmål til priserne.

Telefonpasning – Månedsaftale

Oprettelse…………….Gratis
Abonnement, hverdage 8-20 Lørdag 9-16…………….Gratis
Op til 20 telefonopkald pr. måned…………….Kr. 310,00
Yderligere opkald, per opkald…………….Kr. 11,00
Modtag telefonbeskeder pr. e-mail og/eller sms…………….Gratis
Abonnement på telefonnummer…………….Gratis
Telefonsvarer uden for åbningstid…………….Gratis
Viderestilling af opkald…………….Gratis

Vores telefonpasning med månedasftale er den ideelle løsning for virksomheder, som jævnligt har brug for hjælp til at håndtere telefonen. Prisen er den samme uanset hvilken af vores telefoniske services du benytter dog kan du ikke med månedsaftale benytte vores KlinikService.

Løsningen fungerer således, at der kun opkræves for de opkald, der kommer ind dog vil der minimum blive opkrævet de 310 kroner. Hvis der i en måned er flere opkald end de 20, der er inklusiv, opkræves der 11 kroner per ekstra opkald.
Et opkald vurderes, at have en varighed på maks 1½ minutter. Hvis et opkald har en længere varighed, kan der opkræves for yderligere opkald.

Telefonpasning og PA Service – Uden månedsaftale

Oprettelse…………….GratisAbonnement, hverdage 8-20 Lørdag 9-16…………….GratisPer minut…………….Kr. 7,00
Videregivelse af telefonbeskeder pr. e-mail og/eller sms…………….GratisAbonnement på telefonnummer…………….Gratis
Telefonsvarer uden for åbningstid…………….GratisViderestilling af opkald…………….Gratis

Vores telefonpasning uden månedasftale er den ideelle løsning for virksomheder, som kun har brug for hjælp til at håndtere deres telefoner og PA service engang imellem. Alle fordele er også med i løsningen her, men uden at man betaler et fast månedsabonnement.

Løsningen fungerer således, at der kun opkræves for de opkald, der kommer ind dog minimum 50 kroner per måned. Hvis I kun har eksempelvis 8 opkald en måned, opkræves der kun 7 kroner per påbegyndt minut, opkaldene har varet.

Tillægsgebyr for døgnservice åbningstid

Oprettelse…………….Gratis
Abonnement…………….6000,00

Pris for LiveChat (hverdage 8-16)

Oprettelse…………….GratisAbonnement, hverdage 8-16………….GratisOp til de første 10 chat minutter pr. måned…………….Kr. 99,00Yderligere chat minutter, per minut…………….Kr. 6,00

Pris for LiveChat (hverdage 8-22 weekend 9-18)

Oprettelse…………….GratisAbonnement, hverdage 8-22 weekend 9-18…………….GratisOp til de første 10 chat minutter pr. måned…………….Kr. 299,00Yderligere chat minutter, per minut…………….Kr. 6,00