FAQ

FAQ

Herunder har vi samlet en række af de spørgsmål, vi ofte bliver stillet af vores kunder. Vi har forsøgt at sammenfatte svarene, så de giver jer et indblik i, hvem vi er hos NordicCall, og hvordan vi arbejder. Hvis I har andre spørgsmål, eller noget I ønsker uddybet, er I altid velkommen til at kontakte os telefonisk på 7020 9404.

Telefonpasning hos NordicCall skal som udgangspunkt altid være mindst lige så godt, som hvis I selv har en sekretær ansat. Har I særlige ønsker til, hvordan jeres telefonopkald skal besvares, eller en specifik måde jeres beskeder skal modtages på, er I derfor altid meget velkommen til at kontakte os.

Når I indgår en aftale om telefonpasning med NordicCall, bliver jeres virksomhed oprettet som en enhed i vores system. Her tilføjer vi i fællesskab oplysninger om, hvem jeres virksomhed er, hvilke medarbejdere, der er ansat, og hvordan I ønsker, hvert telefonopkald skal besvares.
Herefter tildeles jeres virksomhed et telefonnummer, som jeres telefonopkald kan viderestilles til. I vælger selv, hvornår viderestillingen skal gælde. Nogle kunder vælger at viderestille alle telefonopkald, mens andre kun viderestiller, når telefonen er optaget af andre opkald, eller når den ikke besvares.
Det telefonnummer jeres telefonopkald viderestilles til er personligt for jeres virksomhed. På den måde kan vi hos NordicCall altid se, at det netop er jer, der ringes til. Når vi besvarer jeres telefonopkald, kan vi i vores system se alle de data, vi har om jeres virksomhed. På den måde har vi mulighed for, at besvare telefonopkaldene præcis som I ønsker det.
Vi kan viderestille telefonopkald til enkelte medarbejdere, eller vi kan tage imod besked, som kan sendes via e-mail eller SMS. Begge dele foregår automatisk via vores special udviklede IT-system, der samtidig automatisk holder styr på, hvor mange telefonopkald vi besvarer for netop jeres virksomhed.
Vi besvarer jeres telefon, når I holder ferie, er syge eller er på kursus – kort sagt: Når I selv er optagede.
I kan få en endnu mere udførlig introduktion til vores system ved at klikke her.

Hos NordicCall sidder professionelle sekretærer klar til at besvare jeres telefonopkald. Alle telefonopkald besvares personligt; med virksomhedens navn, og med den hilsen virksomheden ønsker.
Jeres kunder vil som udgangspunkt ikke vide, at de taler med en ekstern omstilling. Vi lærer de vigtigste informationer om jeres virksomhed at kende, og omstiller enkelt og hurtigt til jeres medarbejdere.

Når telefonen viderestilles til os, gør vi vores bedste for at besvare den så hurtigt som muligt. Gennemsnitligt går der 8 sekunder fra telefonen viderestilles til os, til vi besvarer opkaldet.
I ventetiden inden opkaldet besvares, vil kunden høre behagelig musik, jævnligt afbrudt af information om, hvor lang ventetiden er.

Vi omstiller gerne telefonopkald til jeres virksomhed eller til enkelte medarbejdere.
Vi kan omstille til alle danske og udenlandske fastnet og mobiltelefoner. Normalt forsøger vi dog kun viderestilling ad 2 gange for hvert telefonopkald, for at kunden ikke skal vente for længe i røret.
Når vi viderestiller telefonopkald vil vi fortælle, hvem vi har i røret, inden omstillingen gennemføres. Ønskes telefonopkaldet ikke, eller er medarbejderen/afdelingen optaget, tager vi opkaldet tilbage og tager imod besked.

Når vi besvarer et telefonopkald, kan vi altid tage imod besked. Har I særlige ønsker til jeres beskeddata, kan vi integrere dette i vores system. Har I for eksempel behov for, at alle kunder efterlader en e-mailadresse, sørger vi for altid at spørge efter denne.
Så snart vi afslutter et telefonopkald leveres beskeden til jeres virksomhed eller til en specifik medarbejder. Det sker automatisk, og I vælger frit, om I ønsker beskeden leveret via e-mail og SMS. I er desuden altid velkommen til at ringe ind til os, for at få oplæst de beskeder vi har modtaget for jer.
Levering af beskederne er naturligvis inkluderet i alle vores priser.

Vi tager gerne imod ordrer fra jeres kunder eller giver oplysninger om jeres produkter og priser.
Jeres virksomhed oprettes som en selvstændig enhed i vores system, hvor I har mulighed for at få tilføjet alle væsentlige informationer om jeres virksomhed. I er eksempelvis meget velkommen til at sende detaljer om jeres produkter og priser til os, så vi kan besvare de oftest stillede spørgsmål.
Vi har også mulighed for at integrere ordreskemaer i vores system, så vi nemt kan tage imod alle relevante informationer, når en kunde ønsker at afgive en ordre. Ordrer fra kunder afsendes som alle andre beskeder til jeres e-mail eller via SMS.

NordicCall segmenter gerne jeres telefonopkald. Måske er det kun en bestemt type opkald, I ønsker viderestillet, fx kunne vi sende bestillinger på mail og viderestille alle andre opkald, eller måske ønsker I, at vi skal sortere eksempelvis sælgere fra. Har I særlige ønsker, tager vi med andre ord gerne højde herfor.

Har I særligt vigtige personer, hvis telefonopkald I ønsker behandlet anderledes end andre, har vi mulighed for at oprette dem med VIP-status i vores system. På den måde kan vi eksempelvis skelne mellem telefonopkald, der ønskes viderestillet direkte, og telefonopkald der altid besvares med besked om, at linjen er optaget. Læs mere under Funktioner - Gratis opkald.

Vores sekretærer kan besvare telefonopkald på dansk, norsk, svensk, engelsk, tysk, fransk, finsk, hollandsk, spansk og italiensk.

Hos NordicCall lever vi af at yde en god kundeservice, og vi ser det som vores fornemste opgave at besvare hvert enkelt telefonopkald personligt, professionelt og høfligt.
Alle vores medarbejdere gennemgår løbende uddannelse i telefonservice, og vi tager kontinuerligt stikprøver af telefonopkald for alle vore kunder.
I øvrigt tilbyder vi alle vores kunder muligheden for at teste vores service i 30 dage – helt uden beregning. Klik her og læs mere.

NordicCalls åbningstid strækker sig ud over en normal arbejdsuge. Derfor tilknyttes mindst 2 faste sekretærer til jeres virksomhed. Indimellem har vi dog behov for at lade andre sekretærer yde backup. Den enkelte sekretær sættes altid grundigt ind i, hvordan telefonopkaldene skal besvares.

Vores medarbejdere er alle vant til at besvare telefoner venligt og professionelt. Vi har fuldtidsmedarbejdere i alderen 23-55 år, der alle sætter en ære i, at yde den bedst mulige service.

Vi besvarer jeres telefonopkald hverdage 8-22 og weekend 9-18.
Udenfor åbningstiden kan vi tilbyde at sætte telefonsvarer på jeres linie. Jeres fast tilknyttede sekretær kan herpå indtale netop den besked, I ønsker, og denne kan udskiftes frit, eksempelvis i forbindelse med ferie.
Efterlades der en besked på jeres telefonsvarer, sendes lydfilen automatisk via e-mail, hvorefter I kan aflytte beskeden.

TOP