Telefonpasning sikrer jeres kunder samme gode service

Hos NordicCall accepterer vi ikke, hvis jeres kunder som ringer ind ikke får den samme gode service, som havde de snakket direkte med jeres eget personale. Derfor er vores medarbejdere også trænet i at gå så langt, som det er nødvendigt, naturligvis indenfor de regelsæt og guidelines I sætter, for at kunderne er glade og tilfredse, når de afslutter en samtale med vores medarbejdere. Derfor laver vi også gerne kvalitetssikring af de opkald, der går igennem os, og vi har flere værktøjer til det, som du kan læse mere om her.

Hvad er telefonpasning?

Telefonpasning er kort og godt outsourcing af besvarelse af virksomhedens telefoner og/eller kundeservice. 

Man kan også sige, at hvis vi skal forklare, hvad telefonpasning egentlig mere præcist er. Med telefonpasning kan vi yde den samme gode besvarelse af jeres telefonopkald fra jeres kunder, som I yder, når I selv besvarer jeres opkald; hvor kundens tilfredshed og helhedsoplevelse er i højsædet.

Telefonpasning i snart 20 år

The nice employees at NordicCall have been answering phones, e-mails, live chats and other customer service-related inquiries for our customers for almost 20 years – It’s a long time and even though professionalism is deeply rooted in our employees, we never stop learning and taking new methods in use to ensure that we are constantly improving.

God service – en tillidssag

Hos NordicCall er vi dybt taknemmelige hver gang en kunde vælger os som leverandør af deres kundeservice og telefonpasningsløsninger, da vi ved, hvor vigtigt førstegangsindtrykket er, også når det handler om kundeservice over telefonen. Det er derfor vigtigt for os, at vores sekretærteam rammer plet hver gang, uanset om det er vores telefonpasning, kundeservice eller live-chat support, da vi ved, at vi kun har ét forsøg til at sikre, at jeres kunder får den bedste oplevelse. Derfor arbejder vores sekretærer altid med stort engagement og respekt, hver gang de besvarer et telefonopkald på vegne af vores kunder. Hos NordicCall garanterer vi, at jeres kunder vil opleve optimal kundeservice hver gang, og derfor tilbyder vi tilfredshedsgaranti.

telephonic
God kundeservice kræver konstant tilpasning

Hos NordicCall ved vi, at vores telefon og skriftlige services kan måles direkte på vores kunders bundlinje. Derfor er det vores største prioritet at sikre, at jeres kunder oplever god og kompetent kundeservice hver gang. For at kunne yde så personlig og kompetent besvarelse af jeres opkald som muligt, sætter vi et antal faste sekretærer på jeres virksomhed. Antallet afhænger naturligvis af antallet af opkald. På den måde sikrer vi, at jeres kunder altid føler, at de får svar med det samme samt en god og personlig betjening.

Med coaching og uddannelse sikrer vi konstant vores gode kundeservice

Hos NordicCall har vi en coach som i tæt samarbejde med vores teamleder sikrer, at sekretærerne altid besvarer jeres opkald med et smil. Hos NordicCall har vi i over 15 år ydet vores kunder den bedste kundeservice, hvilket vi sikrer ved løbende at uddanne vores sekretærer i god kundeservice og telefonisk kundehåndtering.

Gå ikke glip af vigtige telefonopkald

Der er ikke mange, der kan lide at tale med en telefonsvarer. Og endnu mere irriterende er det, hvis telefonen ikke besvares. Undersøgelser viser, at hvis et telefonopkald besvares af en telefonsvarer, ønsker mellem 50 og 70% ikke at efterlade en besked. Men der er ikke nogen grund til at gå glip af vigtige telefonopkald, selvom I eller jeres receptionist er optaget. Hos NordicCall modtager vi nemt og hurtigt beskeder eller ordrer. Vigtige telefonopkald kan vi desuden tilbyde at viderestille direkte til medarbejdernes mobiltelefon.

Opstart af telefonpasningsløsningen er den vigtigste del.

Der har vi også et fast indkøringsforløb som vi som udgangspunkt altid gennemgår med vores kunder – medmindre de ønsker det anderledes.

  1. Der bliver altid svaret med den velkomst I ønsker
  2. Kort ventetid for kunderne
  3. Sekretær teamets toneleje vil altid afspejle jeres ønsker

Der er mange flere fordele ved at benytte NordicCall Telefonpasning for jeres virksomhed – Læs om dem her.

Vejen til en bedre kundeservice

Hos NordicCall er det vores fornemmeste opgave at levere en optimal kundeservice til jer og jeres kunder. I vores reception er der aldrig optaget, og alle telefonopkald besvares af smilende sekretærer med mange års erfaring inden for telefonservice. Vi besvarer jeres telefon, når I er optaget, alle hverdage fra kl. 08.00 til 18.00. Vi kan også levere telefonbesvarelse uden for dette tidsrum – kontakt os og få mere information.

telephonic

Telephone answering/Customer service FAQ

Below you can find answers to a few of the most common questions about Telephone Answering and Customer Service.

faq
Hvad betyder Telefonpasning?

I korte træk betyder Telefonpasning at virksomheden laver en outsourcing af besvarelse af virksomhedens telefoner. Det kan både være permanent så alle opkald besvares af NordicCall, men det kan også være ved spidsbelastningsperioder eller når der er møder og ferie i virksomheden.

Hvorfor Telefonpasning?

Næsten alle virksomheder har Kundeservice i en eller anden form – ikke mindst fordi kunderne i dag har større forventning til Kundeservicen end tidligere. Ved at outsource telefonpasning/kundeservicen kan du sikre, at din virksomhed altid er tilgængelig på telefonen, når kunderne har brug for Kundeservicen.

Vores fleksible telefonpasning reducerer omkostninger og giver kunderne en stemme i røret hver gang. Det betyder, at kunderne altid vil kunne opleve den gode service, uanset om I internt har travlt, sygdom eller ferie.

Hvad koster Telefonpasning?

Telefonpasning er effektivt og billigt. Du betaler kun for de opkald vi besvarer, det betyder, at vi kan sidde klar til at modtage jeres opkald alle hverdage 8-20 samt i Lørdag 9-16, men har I på en måned kun 20 opkald, så er prisen kun 310 kroner. Hvis I har mere end 20 opkald på en måned, så vil de øvrige opkald koste 11 kroner per opkald.

Telefonpasning flere sprog

Telefonpasning er en yderst effektiv måde til at starte op i nye lande. Der betales kun for de opkald vi besvarer. På den måde sikre I, at der altid er nogen til at besvare jeres telefoner, e-mail og chats, men uden at det koster jer noget før kunderne kontakter jer.

Hvor hurtig kan Telefonpasning startes op?

Første gang Telefonpasning startes op, så kan ske indenfor ganske få timer, og når I først er oprettet, så kan I benytte Telefonpasningsservicen uden at skulle give os besked. I viderestiller blot jeres opkald, når behovet er der, så sikre vi, at der er personale til at håndtere opkaldene.

Telefonpasning døgnet rundt

Mange større virksomheder har døgnservice på telefonen, men for at undgå at deres egne vagter forstyrres med unødvendige opkald, så kan det være en fordel at benytte Telefonpasning med døgnservice. Vi sørger for at segmentere opkaldene, sådan at kun de relevante og nødvendige opkald forstyrrer jeres egne vagter.

Hvad er forskellen på Telefonpasning og Kundeservice?

Selvom der er mange definitioner på både Telefonpasning og Kundeservice. Så er Telefonpasning typisk når der primært skal omstilles eller lægges besked, hvorimod kundeservice giver mulighed for, at man kan hjælpe kunden hele vejen igennem processen, fx ved at hjælpe kunden med at bestille et produkt, hjælpe med at svare på spørgsmål, afmelde kunden, booke en kalendertid med kunden mm.

Get a clear message

Vi videregiver alle beskeder til jer, direkte fra vores beskedcentral. Beskederne leveres automatisk, og I vælger selv, om det skal ske via e-mail eller SMS. Med telefonpasning sikrer I, at jeres kunder altid kommer igennem og møder den professionelle sekretærservice, de forventer.

The latest IT helps us

NordicCalls telefonsystem bygger på den såkaldte IP-telefoni. Det giver os en stabil løsning, der er perfekt indrettet i forhold til at give jer, og ikke mindst jeres kunder, den bedste service. Vores system kan indeholde avancerede databaser over jeres virksomhed, så vi altid er parate til at finde det rette svar eller den rette medarbejder.