Hos NordicCall.dk Vi tilbyder Telefonpasning 24/7 - Læs mere om DøgnService her

Hotline

BeskedService er den perfekte telefonpasningsløsning til virksomheder i alle størrelser. Især iværksættere, der arbejder deltid med deres virksomhed, kan nyde godt af BeskedService.

BeskedService er en ideel løsning, hvis man af en eller anden årsag ikke kan modtage et opkald i kortere eller længere tid. Så vil vores kompetente sekretærer modtage opkaldet og sørge for, at virksomhedens medarbejdere modtager en SMS/E-mail med beskeden, således at de kan behandle den, når de har mulighed for det.

Jeres kunder oplever derfor altid en god service, selv om de ikke kommer igennem til jer, da de ved, at der vil blive taget hånd om opkaldet snarest muligt.

Kundeservice Hotline

Med NordicCalls KundeService tilbyder vi virksomheder at hjælpe med med jeres kundeserviceopgaver om det er indgående, udgående eller via et online medie.

Ved at benytte NordicCalls KundeService sikre man at kunderne altid får et hurtig og professionelt svar på deres henvendelser uanset hvilken platform kunder kontakter virksomheden på.

Det sker ved at NordicCall har et team der sidder på de enkelte platforme og derved har 100% fokus på at sikre vores kunders kunder en løsning på deres problem eller spørgsmål.

Dette sker altid på en imødekommende og hjælpsom måde uanset om kunden er frustreret eller negativ.

Netop for at sikre kunden efterlades positiv med fornemmelsen af at der er blevet lyttet til dem og at de har fået løsningen på problemstillingen.

Minimer risikoen for shitstorm

En shitstorm kan være altødelæggende for en virksomhed, og den rammer hurtigt og hårdt. I dag hvor en stor del af befolkningerne er på de sociale medier, så kan en enkelt negativ henvendelse på meget kort tid udvikle sig til en shitstorm, dvs. usædvanlig mange negative reaktioner og udtalelser, især på de sociale medier.

Såfremt virksomheden ikke formår at besvare dem alle individuelt og professionelt, kan det gøre mere skade end gavn og forlænge shitstormen til skade for virksomheden.

NordicCall tilbyder at træde til med ganske kort varsel og hjælpe på de ønskede platforme som sociale medier, live chat, telefon og/eller e-mail.

Spar penge med vores Hotline service

Udover at det ofte er yderst økonomisk fordelagtigt at benytte NordicCall til at hjælpe med en shitstorm, hvad enten det er indenfor eller udenfor normal åbningstid, så kan vi også hjælpe med at sikre at jeres eget personale ikke går helt ned under en shitstorm, der ofte er meget tidskrævende i en begrænset periode.

Udfyld felterne herunder, så kontakter vi dig telefonisk eller via e-mail for at tage en dialog om, hvordan vi kan sætte et shitstormsberedskab op til jer.

Prøv os 30 dage gratis & få et uforpligtende tilbud efterfølgende

De fleste virksomheder har oprettet en virksomhedsprofil på et eller flere sociale medier, men mange stopper med at tilføje nye indlæg indenfor de første 1-2 år, herefter risikerer virksomhedsprofilen at ende på den digitale kirkegård, og potentielle nye kunder som kommer forbi profilen, får et indtryk af en nærmest ikke-levende virksomhed.

I andre tilfælde bliver der posted nye indlæg, men der følges ikke rettidigt op på følgernes kommentar eller spørgsmål.

Det går stærkt på de sociale medier, og derfor forventer følgerne også at modtage et svar indenfor ganske få timer efter de har kommenteret på et indlæg eller skrevet til virksomheden – Sker det ikke, kan det betyde et tab.

Hos NordicCall har vi et team af medarbejdere, der sidder udelukkende med vores kunders skriftlige platforme, hvilket gør, vi kan håndtere jeres sociale medier på den bedste måde til en konkurrencedygtig pris.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Telefonpasning med skræddersyet BeskedService

Med BeskedService hos NordicCall får I mulighed for selv at skræddersy jeres Beskedformular. Hvis fx salgsafdelingen i virksomheden skal bruge et ordrenummer eller supportafdelingen et kundenummer for at kunne håndtere en henvendelse, så kan de få dette felt med på Beskedformularen.

Alle virksomheder er forskellige med forskellige behov, derfor tilpasser vi hos Nordiccall altid vores service til den enkelte virksomhed.

Vi arbejder med vores eget udviklede system, der kan tilpasses stort set alle situationer, og vi tilpasser gerne vores løsning, så den matcher netop jeres virksomhed.

Nogen af de mange fordele ved BeskedService

  • Ved at benytte NordicCalls BeskedService er der mange penge at spare.
  • Med NordicCall sikrer I jer tilfredse og loyale kunder, som bliver betjent godt og vil anbefale jer til andre. I vil derfor have en konkurrencefordel i forhold til andre virksomheder, der i dag ikke har en klar strategi i forbindelse med besvarelse af indgående opkald til virksomheden.

Der er mange flere fordele ved at benytte NordicCall Telefonpasning for jeres virksomhed – Læs om dem her.

Brug for mere information inden bestilling?

Med vores fleksible løsninger kan vi hos NordicCall løse alle virksomhedernes udfordringer inden for Telefonpasning, Kundeservice, Live-Chat, E-mail support og Oversættelser.

Hvis I fortsat er i tvivl om servicen hos NordicCall passer til jeres virksomhed, eller har I behov for at tage en dialog om jeres behov, så udfyld formularen her, så kontakter vi jer i det ønskede tidsrum, for at vi sammen kan finde den helt rigtige løsning.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Følg eller kontakt os på de Sociale medier