KUNDESERVICE

Med NordicCalls KundeService tilbyder vi virksomheder at hjælpe med med Jeres kundeserviceopgaver om det er indgående, udgående eller via et online medie.

Ved at benytte NordicCalls KundeService sikre man at kunderne altid får et hurtig og professionelt svar på deres henvendelser uanset hvilken platform kunder kontakter virksomheden på.
Det sker ved at NordicCall har et team der sidder på de enkelte platforme og derved har 100% fokus på at sikre vores kunders kunder en løsning på deres problem eller spørgsmål. Dette sker altid på en imødekommende og hjælpsom måde uanset om kunden er frustreret eller negativ. Netop for at sikre kunden efterlades positiv med fornemmelsen af at der er blevet lyttet til dem og at de har fået løsningen på problemstillingen.

Minimer risikoen for shitstorm

En shitstorm kan være altødelæggende for en virksomhed, og den rammer hurtigt og hårdt. I dag hvor en stor del af befolkningerne er på de sociale medier, så kan en enkelt negativ henvendelse på meget kort tid udvikle sig til en shitstorm, dvs. usædvanlig mange negative reaktioner og udtalelser, især på de sociale medier. Såfremt virksomheden ikke formår at besvare dem alle individuelt og professionelt, kan det gøre mere skade end gavn og forlænge shitstormen til skade for virksomheden.

NordicCall tilbyder at træde til med ganske kort varsel og hjælpe på de ønskede platforme som sociale medier, live chat, telefon og/eller e-mail.



Udover at det ofte er yderst økonomisk fordelagtigt at benytte NordicCall til at hjælpe med en shitstorm, hvad enten det er indenfor eller udenfor normal åbningstid, så kan vi også hjælpe med at sikre at jeres eget personale ikke går helt ned under en shitstorm, der ofte er meget tidskrævende i en begrænset periode.

Udfyld felterne herunder, så kontakter vi dig telefonisk eller via e-mail for at tage en dialog om, hvordan vi kan sætte et shitstormsberedskab op til jer.

Sociale medier

De fleste virksomheder har oprettet en virksomhedsprofil på et eller flere sociale medier, men mange stopper med at tilføje nye indlæg indenfor de første 1-2 år, herefter risikerer virksomhedsprofilen at ende på den digitale kirkegård, og potentielle nye kunder som kommer forbi profilen, får et indtryk af en nærmest ikke-levende virksomhed.I andre tilfælde bliver der posted nye indlæg, men der følges ikke rettidigt op på følgernes kommentar eller spørgsmål. Det går stærkt på de sociale medier, og derfor forventer følgerne også at modtage et svar indenfor ganske få timer efter de har kommenteret på et indlæg eller skrevet til virksomheden - Sker det ikke, kan det betyde et tab. Hos NordicCall har vi et team af medarbejdere, der sidder udelukkende med vores kunders skriftlige platforme, hvilket gør, vi kan håndtere jeres sociale medier på den bedste måde til en konkurrencedygtig pris.

30 DAGE GRATIS

Tilmeld jer HotlineService allerede nu!

Udfyld felterne nedenfor og tryk send. Så modtager du en mail med alt, hvad I skal bruge for at aktivere jeres GRATIS 30-dages telefonpasning.

OBS: Servicen er ikke bindende og stopper af sig selv, hvis I ikke ønsker at fortsætte. Prøveperioden inkluderer op til 300 gratis opkald.
Kontakt os på 7020 9404 for mere information.

Vi passer også din kalender

Hvis du ønsker det, kan vi kombinere telefonpasningen med pasning af klinikkens kalender. Via synkronisering kan vi sørge for bookninger, ombookninger m.v., og du vil få opdateringen straks. På den måde slipper du selv helt for alt besværet, og du kan koncentrere dig om dit arbejde.

Klare fordele

Du opnår en række klare fordele, når du vælger NordicCalls Klinik-service:

  • Bedre og hurtigere ekspedition af dine klienter
  • Mindre besvær i tilfælde af sygdom blandt personalet
  • Ingen forstyrrende telefoner på klinikken
  • Mulighed for at udvide telefonens åbningstid

Brug for mere information inden bestilling?

Med vores fleksible løsninger kan vi hos NordicCall løse alle virksomhedernes udfordringer indenfor Telefonpasning, Kundeservice, Live-Chat, E-mail support og Oversættelser.

Hvis I fortsat er i tvivl om servicen hos NordicCall passer til jeres virksomhed, eller har I behov for at tage en dialog om jeres behov, så udfyld formularen her, så kontakter vi jer i det ønskede tidsrum, for at vi sammen kan finde den helt rigtige løsning.

TOP