KLINIKSERVICE

Med NordicCalls KlinikService kan du sikre dine klienter den service de fortjener.

Modtager du mange daglige opkald fra patienter eller klienter, der ønsker at booke tid, ændre tid eller stille spørgsmål? Oplever du klienter, der er utilfredse med lange ventetider i telefonen eller som har svært ved at komme igennem? Bliver du forstyrret af en kimende telefon det meste af din arbejdsdag? Hvis du kan svare ja til et eller flere af disse spørgsmål er NordicCalls KlinikService måske noget for dig.

Med NordicCalls KlinikService kan du sikre den service, dine klienter fortjener

Modtager du mange daglige opkald fra patienter eller klienter, der ønsker at booke tid, ændre tid eller stille spørgsmål? Oplever du klienter, der er utilfredse med lange ventetider i telefonen eller som har svært ved at komme igennem? Bliver du forstyrret af en kimende telefon det meste af din arbejdsdag?Hvis du kan svare ja til et eller flere af disse spørgsmål er NordicCalls KlinikService måske noget for dig.

Kompetent kundeservice

Hos NordicCall tilbyder vi et særligt tilrettelagt telefonpasningskoncept til alle former for klinikker.
Vi passer telefonen og kan tage imod besked, booke og ændre aftaler i online kalendere eller besvare spørgsmål.
Via vores avancerede telefonsystem har vi mulighed for at opbevare oplysninger, for eksempel om åbningstider, priser, kampagner og andre ofte stillede spørgsmål, som vi kan bruge til at hjælpe kunderne direkte, så I kan bruge tiden på jeres kerneforretning.
Vi kan også dagligt modtage oplysninger om sygdom, ferie og lignende, som vi kan give videre til klienterne. Fx ved at ringe ud og aflyse tider i tilfælde af akut sygdom.

30 DAGE GRATIS

Tilmeld jer KlinikService allerede nu!

Udfyld felterne nedenfor og tryk send.

Så modtager du en mail med alt, hvad I skal bruge for at aktivere jeres GRATIS 30-dages telefonpasning.

OBS: Servicen er ikke bindende og stopper af sig selv, hvis I ikke ønsker at fortsætte. Prøveperioden inkluderer op til 300 gratis opkald.
Kontakt os på 7020 9404 for mere information.

Vi passer også din kalender

Hvis du ønsker det, kan vi kombinere telefonpasningen med pasning af klinikkens kalender. Via synkronisering kan vi sørge for bookninger, ombookninger m.v., og I vil få opdateringen straks. På den måde slipper I selv for alt besværet, og I kan koncentrere jer om jeres arbejde.

Klare fordele

Du opnår en række klare fordele, når du vælger NordicCalls KlinikService:

  • Bedre og hurtigere ekspedition af dine klienter.
  • Mindre besvær i tilfælde af sygdom blandt personalet.
  • Ingen forstyrrende telefoner på klinikken.
  • Mulighed for at udvide telefonens åbningstid.

Skab tryghed

Hos NordicCall ved vi, at de fleste klienter har et højt behov for tryghed i forhold til deres behandler. Den tryghed afgøres også af den behandling, de får i telefonen. Vores sekretærer er specialister i at levere den bedst mulige kundeservice.
Vi passer telefonerne hverdage 8:00-22:00 og weekend 9:00-18:00 og kan med hjælpsomhed og smil være med til at skabe trygge rammer omkring din klinik.

Optimér din kundeservice med et enkelt opkald

Ring til NordicCall i dag på 7020 9404, og hør mere om, hvordan vi kan hjælpe jeres klinik til en bedre kundeservice.

Brug for mere information inden bestilling?

Med vores fleksible løsninger kan vi hos NordicCall løse alle virksomhedernes udfordringer inden for Telefonpasning, Kundeservice, Live-Chat, E-mail support og Oversættelser.

Hvis I fortsat er i tvivl om servicen hos NordicCall passer til jeres virksomhed, eller har I behov for at tage en dialog om jeres behov, så udfyld formularen her, så kontakter vi jer i det ønskede tidsrum, for at vi sammen kan finde den helt rigtige løsning.

TOP