Hos NordicCall.dk Vi tilbyder Telefonpasning 24/7 - Læs mere om DøgnService her

Outsourcing af Telefonservice i Klinikken, er som at have den internt

Hos NordicCalls KlinikService hjælper vi mere end 100 klinikker med at sikre deres patienters gode oplevelse af klinikkens telefoniske kundeservice herunder bookinger, afbestillinger, flytninger eller generelle spørgsmål i forbindelse med deres tider hos klinikken.

Vores Klinik-team tager dagligt mere end 1000 telefoniske opkald for vores KlinikService kunder, hvilket også gør at vores team har oparbejdet en enorm videndatabase indenfor specielt psykolog, skønhed, fysioterapi, tandlæger, medicinske speciallæger og lægeklinikker.

 

Udnyt vores enorme videndatabase indenfor jeres branche

Selvom alle vores KlinikService kunder er vidt forskellige med mange forskellige behov, så er det alligevel på grund af den enorme erfaring vores team har og hele tiden fornyer i forbindelse med de mange daglige opkald muligt at hjælpe vores KlinikService kunder med over 90% af alle de telefoniske opkald der ryger igennem til os. De sidste 10% løses af klinikkernes egne sekretærer, hvilket er en enorm tidsmæssig og økonomisk besparelse for vores KlinikService kunder.

Selvom vi kan hjælpe vores KlinikService kunders patienter med langt de fleste af deres spørgsmål i forbindelse med vores store videndatabase, så er det naturligvis ALTID vores KlinikService kunder, der enerådigt bestemmer, hvor langt de ønsker, vi skal hjælpe netop deres patienter, hvilket dog så betyder, at såfremt en af vores KlinikService kunder vælger, at vores team ikke må svare på specifikke spørgsmål, så vil det aldrig ske, uanset om vores team kender svaret.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Patienternes tilfreds er vores styrke

Det er naturligvis også kun, fordi vi hos NordicCall ikke har et tidskrav, for hvor hurtig et opkald skal ekspederes, inden vores sekretær besvarer et nyt. Vi har et ønske om, at alle patienter hos vores KlinikService kunder hver eneste gang skal opleve den ultimative service, hvilket også er grunden, til at vi bruger den nødvendige tid på hvert eneste opkald, uanset om det kræver 30 sekunder for en afbestilling, om det tager 7 minutter for en ny nyoprettelse af en patient med notering af alle de relevante oplysninger, eller det er et generelt spørgsmål om behandlingen fra patienten..

 

Få klarhed over patienternes tilfredshed

Patienternes tilfredshed er vores styrke, det er nemt sagt – men hos NordicCall der mener vi det faktisk, derfor er vi også det eneste call center i Danmark, der tilbyder vores kunder at få patientens validering på hvert opkald.

Det er ikke tom snak, når vi siger, at vi vil være de bedste indenfor vores felt, og det bliver man kun af at få patienternes ærlige mening. Derfor tilbyder vi at sende en SMS til alle patienter, der har ringet ind. De kan så via den vurdere, hvordan de synes samtalen med vores sekretær har været, og hvor godt vi var i stand til at hjælpe med netop denne patients problemstilling.

Det er ligeledes muligt at få udført en større eller mere grundig analyse af patientens oplevelse med NordicCall Sekretærteam, ved at patienten efterfølgende bliver ringet op og spurgt om en række spørgsmål, som der efterfølgende samles i et overskueligt skema til jer som Klinik.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Den nyeste IT hjælper os

Hos NordicCall benytter vi den nyeste teknologi, som giver enorme fordele for patienterne. Vores system sikrer blandt andet, at patienterne som oftest kommer til denne samme sekretær medarbejder hos NordicCall. Hvis sekretæren skulle være optaget, så vil patienten enten komme til en anden i samme team, som tidligere har serviceret netop denne patient, eller patienten kan komme i venteposition indtil patientens faste sekretær er ledig.

Det giver en enorm ro og behagelig følelse hos særligt de ældre og svage patienter, at de som oftest kommer igennem til den samme sekretær, som de er vant til.

Der er mange flere fordele ved at benytte NordicCalls Telefonpasningsservice for jeres virksomhed – Læs om dem her.

 

Følg eller kontakt os på de Sociale medier