BeskedService sikrer jeres medarbejdere får de rigtige data

Vi forstår, at forskellige roller kræver forskellige oplysninger for
effektivt at assistere jeres kunder. Derfor tilpasser vi vores beskedløsninger
til at inkludere præcis de informationer, hver enkelt medarbejder eller
afdeling har brug for for at yde fremragende kundeservice, fx ordrenummer,
e-mail og/eller leveringsadresse.

Vores mål er, at jeres medarbejder skal kunne håndtere sagen ud fra beskeden alene uden at bruge yderligere tid på research. Vi leverer nøgleinformationer direkte til medarbejderne, så de straks kan besvare kundehenvendelser med præcision og kompetence. Med BeskedService bliver hver interaktion med kunderne mere effektiv, hvilket forbedrer både kundeoplevelsen og arbejdseffektiviteten.

Hvad er BeskedService?

BeskedService er en løsning designet til virksomheder, der værdsætter pålidelig kommunikation. Det er især ideel til virksomheder, der anvender telefonpasning som supplement. Her fungerer BeskedService som et sikkerhedsnet, så I sikrer at telefonerne altid bliver besvaret, selv når jeres medarbejdere er optaget.
Når et opkald omstilles til NordicCall, uanset om det har ringet internt først, træder BeskedService i kraft.

Vi forstår, at hvert opkald er afgørende. Derfor sikrer vi, at hver besked omhyggeligt bliver håndteret og beskeden leveret til den rette medarbejder eller afdeling. Med BeskedService i jeres kommunikationsarsenal, kan I være sikre på, at ingen opkald går tabt, og hver kunde får den opmærksomhed, de fortjener. Det er en pålidelig måde at forbedre jeres kundeservice og optimere arbejdsflowet i jeres virksomhed på.

Specielt udviklet system

Vi har igennem de sidste snart 20 år hjulpet virksomheder med deres telefonpasning og kundeservice, hvilket har givet os en enorm stor viden om, hvordan vi bedst kan give vores kunders medarbejdere den rigtige information på den rigtige måde, derfor har vi specielt udviklet vores eget system, som gør netop dette muligt.

For os er telefonpasning mere end blot at besvare opkald. Det handler om at sikre, at hver kundeinteraktion resulterer i en hurtig og nøjagtig løsning af deres forespørgsel. Vores system sikrer, at jeres kunder altid modtager den mest professionelle, effektive og præcise service, hvilket forstærker jeres virksomheds omdømme og styrker kunderelationerne.

Hvad koster BeskedService?

Prisen skal ikke være afgørende, derfor koster vores service det samme uanset om I benytter Telefonpasning med BeskedService eller Telefonpasning med viderestilling. Benytter I vores Telefonpasning med BeskedService, så besvarer vi jeres opkald og tager imod en besked, som jeres medarbejdere i ro og mag kan læse og derefter vende tilbage til jeres kunder, når det passer medarbejderen. Benytter I vores Telefonpasning med viderestilling af opkald, forsøger vi først at omstille de opkald vi får ind til jeres medarbejdere, hvis der ikke svares, så vil vi lægge en besked til medarbejderen eller afdelingen med den ønskede informationen. 
I bestemmer altid hvilken service, der passer bedst til jer.

Kvalitetssikring af BeskedService ?

Hos NordicCall prioriterer vi nøje kontrol og kvalitetssikring af de beskeder, vi håndterer for jer. Vores omhyggelige processer sikrer, at alle meddelelser, vi videreformidler, opfylder jeres specifikke krav. Vores system hjælper med at sikre, at alle de informationer, vi noterer, er korrekte, eksempelvis ved at en e-mail adresse efterfølgende staves for kunden og tjekkes for ægthed eller ved at en leveringsadresse tjekkes for, om det er en adresse, der findes i Danmark.

Dette er blot to af de mange check som vores beskeder gennemgår inden de bliver sendt af sted til jeres medarbejder for at sikre kvaliteten, og at jeres medarbejder får så præcise oplysninger som muligt, så medarbejderen kan håndtere beskeden uden at skulle udføre yderligere research.

Læs mere om vores kvalitetskontrol her

Vi er klar når I skal bruge servicen

Vores fleksible døgnservice er designet til at imødekomme jeres skiftende behov. Når I tilmelder jer, står vi klar til at assistere, når det passer jer. Så I kan bruge vores døgnservice præcis, når I har brug for det og kun betalte for det faktiske forbrug, dog minimum 1 døgnserviceopkald per måned. Til gengæld står vi klar døgnet rundet, året rundt til at besvare jeres opkald.

 

Når I først har aktiveret døgnservice, så kan I lade den hvile, hvis I ikke har brug for den hver dag, så kan I bruge den præcis når I har behov for den og når den ikke bruges så ligger den i hvilke.

Det betyder også at I kun betaler for jeres forbrug, dog minimum 1 opkald hver måned, til gengæld står vi stand by døgnet rundt året rund og klar til at aktivere jeres telefonpasning eller kundeservice uden varsel