BESKEDSERVICE

BESKEDSERVICE

BeskedService er den perfekte telefonpasningsløsning til virksomheder i alle størrelser. Især iværksættere, der arbejder deltid med deres virksomhed, kan nyde godt af BeskedService.

BeskedService er en ideel løsning, hvis man af en eller anden årsag ikke kan modtage et opkald i kortere eller længere tid. Så vil vores kompetente sekretærer modtage opkaldet og sørge for, at virksomhedens medarbejdere modtager en SMS/E-mail med beskeden, således at de kan behandle den, når de har mulighed for det.

Jeres kunder oplever derfor altid en god service, selv om de ikke kommer igennem til jer, da de ved, at der vil blive taget hånd om opkaldet snarest muligt.

30 DAGE GRATIS

Tilmeld jer BeskedService allerede nu!

Udfyld felterne nedenfor og tryk send.

Så modtager du en mail med alt, hvad I skal bruge for at aktivere jeres GRATIS 30-dages telefonpasning.

OBS: Servicen er ikke bindende og stopper af sig selv, hvis I ikke ønsker at fortsætte. Prøveperioden inkluderer op til 300 gratis opkald.
Kontakt os på 7020 9404 for mere information.

Sådan fungerer det

  • Connector.

    Jeres opkald omstilles til jeres personlige sekretærteam hos os.

  • Connector.

    Jeres opkald bliver besvaret af vores sekretærteam, som er tilknyttet jeres virksomhed.

  • Connector.

    Ønskes viderestilling finder sekretærteamet frem til den medarbejder eller afdeling, opkaldet skal viderestilles til. Vi vil oplyse medarbejderen/afdelingen detaljeret om opkaldet. Hvis de ikke har mulighed for at besvare opkaldet, så trækkes opkaldet tilbage, og der sendes en besked med detaljer om opkaldet.

    Ønskes viderestilling ikke sender sekretæren en besked med detaljer om opkaldet til den rette medarbejder/afdeling.

  • Connector.

    Medarbejderen/afdelingen har få sekunder efter en SMS/e-mail med detaljer om opkaldet, så de nemt kan håndtere henvendelsen, så snart de har tid.

Telefonpasning med skræddersyet BeskedService

Med BeskedService hos NordicCall får I mulighed for selv at skræddersy jeres Beskedformular. Hvis fx salgsafdelingen i virksomheden skal bruge et ordrenummer eller supportafdelingen et kundenummer for at kunne håndtere en henvendelse, så kan de få dette felt med på Beskedformularen.

Alle virksomheder er forskellige med forskellige behov, derfor tilpasser vi hos Nordiccall altid vores service til den enkelte virksomhed.

Vi arbejder med vores eget udviklede system, der kan tilpasses stort set alle situationer, og vi tilpasser gerne vores løsning, så den matcher netop jeres virksomhed.

Yderligere fordele

Ved at benytte NordicCalls BeskedService er der mange penge at spare.

Med NordicCall sikrer I jer tilfredse og loyale kunder, som bliver betjent godt og vil anbefale jer til andre. I vil derfor have en konkurrencefordel i forhold til andre virksomheder, der i dag ikke har en klar strategi i forbindelse med besvarelse af indgående opkald til virksomheden.

Brug for mere information inden bestilling?

Med vores fleksible løsninger kan vi hos NordicCall løse alle virksomhedernes udfordringer inden for Telefonpasning, Kundeservice, Live-Chat, E-mail support og Oversættelser.

Hvis I fortsat er i tvivl om servicen hos NordicCall passer til jeres virksomhed, eller har I behov for at tage en dialog om jeres behov, så udfyld formularen her, så kontakter vi jer i det ønskede tidsrum, for at vi sammen kan finde den helt rigtige løsning.

TOP