Kvalitetssikring er et af de væsentligste fokusområder hos NordicCall

Hos NordicCall har vi altid fokus på kvaliteten i alle aspekter omkring vores service. 

Vi vægter urokkelig kvalitet som et hjørnestensprincip i alle aspekter af vores services.

Gennem omhyggeligt udformede og skræddersyede løsninger, tilpasset den enkelte kunde. Sikrer vi, at vores standard for kvalitet opretholdes ubetinget. Hver kundes unikke behov tages i betragtning i udviklingen af vores løsninger eller kvalitetssikringer?.

Udnyt vores enorme vidensdatabase indenfor jeres branche

Selvom alle vores KlinikService kunder er vidt forskellige med mange forskellige behov, så er det alligevel, på grund af den enorme erfaring vores team har og hele tiden fornyer i forbindelse med de mange daglige opkald, muligt at hjælpe vores KlinikService kunder med over 90% af alle de telefoniske opkald, der ryger igennem til os. De sidste 10% løses af klinikkernes egne sekretærer, hvilket er en enorm tidsmæssig og økonomisk besparelse for vores KlinikService kunder.

Selvom vi kan hjælpe vores KlinikService kunders patienter med langt de fleste af deres spørgsmål i forbindelse med vores store vidensdatabase, så er det naturligvis ALTID vores KlinikService kunder, der enerådigt bestemmer, hvor langt de ønsker, vi skal hjælpe netop deres patienter, hvilket dog betyder, at såfremt en af vores KlinikService kunder vælger, at vores team ikke må svare på specifikke spørgsmål, så vil det aldrig ske, uanset om vores team kender svaret.

Patienternes tilfredshed er vores styrke

Fordi vi hos NordicCall ikke har et tidskrav, for hvor hurtig et opkald skal ekspederes, inden vores sekretær besvarer et nyt. Vi har et ønske om, at alle patienter hos vores KlinikService kunder hver eneste gang skal opleve den ultimative service, hvilket også er grunden til, at vi bruger den nødvendige tid på hvert eneste opkald, uanset om det kræver 30 sekunder for en afbestilling, om det tager 7 minutter for en nyoprettelse af en patient med notering af alle de relevante oplysninger, eller det er et generelt spørgsmål om behandlingen fra patienten..

Få klarhed over patienternes tilfredshed

Patienternes tilfredshed er vores styrke, det er nemt sagt – men hos NordicCall der mener vi det faktisk, derfor er vi også det eneste call center i Danmark, der tilbyder vores kunder at få patientens validering på hvert opkald.

Det er ikke tom snak, når vi siger, at vi vil være de bedste indenfor vores felt, og det bliver man kun af at få patienternes ærlige mening. Derfor tilbyder vi at sende en SMS til alle patienter, der har ringet ind. De kan så via SMSen vurdere, hvordan de synes samtalen med vores sekretær har været, og hvor godt vi var i stand til at hjælpe med netop deres problemstilling.

Det er ligeledes muligt at få udført en større eller mere grundig analyse af patientens oplevelse med NordicCall Sekretærteam, ved at patienten efterfølgende bliver ringet op og stillet en række spørgsmål, som efterfølgende samles i et overskueligt skema til jer som Klinik.

Telefonpasning og kundeservice til fysioterapeuter

Telefonpasning og kundeservice til Osteopater

Vejen til en bedre kundeservice

Hos NordicCall er det vores fornemmeste opgave at levere en optimal kundeservice til jer og jeres kunder. I vores reception er der aldrig optaget, og alle telefonopkald besvares af smilende sekretærer med mange års erfaring inden for telefonservice. Vi besvarer jeres telefon, når I er optaget, alle hverdage fra kl. 08.00 til 18.00. Vi kan også levere telefonbesvarelse uden for dette tidsrum – kontakt os og få mere information.

telephonic