Changelog

Få overblik over alt det nye, der sker hos NordicCall.

November 2023

Velkommen til vores nye hjemmeside 🙂

Hos NordicCall forpligter vi os til konstant innovation og udvikling inden for telefonpasning til moderne virksomheder, med et skarpt fokus på både udvikling og kvalitet.

Vores indsats er rettet mod løbende at forbedre vores serviceydelser, for at sikre, at vores kunder altid er forsynet med den mest opdaterede og præcise viden om deres indgående opkald. Vi lægger stor vægt på nøjagtigheden af de oplysninger, vi formidler, idet vi stræber efter fejlfri kommunikation. Dette styrker vores kunders tillid og effektiviserer deres virksomhedskommunikation.

Vores engagement i innovation og høj kvalitet understreger vores dedikation til at imødekomme de skiftende behov i nutidens hurtige erhvervsliv

Det vil fremover være muligt at følge med i udviklingen af vores systemer her


 Version 2.6.8223.11.2023

    Introduced an option to define a power mode for dedicated servers.

    Added a qr-code to our “manual bank transfer” payment option to simplify the payment process.

    Adjusted the discord link in our footer section (was pointing to our facebook-page before o_O)

    Fixed a bug that was making our /suggestion and /interruption page to be inaccessible

    Gennemgang af siden BeskedService på hjemmesiden for at blive tidsvarende i forhold til servicen.