chat
shaking hands
tele
support
message

Tillidsfuld kommunikation sikrer jer flere kunder

Som klinikejer er du klar over, at tillidsfuld kommunikation er nøglen til at opretholde en høj standard af patientservice og patienttilfredshed. Den måde, opkald håndteres på, vil ofte være afgørende for, om en patient vælger klinikken eller søger andre muligheder.

For nye patienter er tillid og et positivt førstehåndsindtryk altafgørende for beslutningen om at vælge netop din klinik.

Hos NordicCall tilbyder vi en specialiseret telefonservice, der er designet specifikt til klinikker. Vi er klar til at hjælpe din klinik med at sikre en førsteklasses patientoplevelse hver eneste gang.

telephonic

KlinikService

Hos NordicCalls KlinikService hjælper vi mere end 100 klinikker med at sikre at deres patienter får en god oplevelse med klinikkens telefoniske kundeservice herunder bookinger, afbestillinger, flytninger eller generelle spørgsmål i forbindelse med deres tider hos klinikken.

telephonic

Fordele ved NordicCall:

Ingen lange bindinger: Vi tilbyder fleksible aftaler uden lange bindinger eller opsigelsesvarsler, så du kan tilpasse servicen til din kliniks behov.

Ingen høje minimumsomkostninger: Vores prisstruktur er designet til at være overkommelig uden skjulte omkostninger. I betaler for de opkald, vi modtager uden at skulle tænke på kasser med antal opkald.

Fokus på kvalitet: Kvalitet er vores højeste prioritet. Vi ved, at forkert håndterede opkald kan koste jer både tid og penge, derfor sikrer vores erfarne sekretærer, at fejl holdes på et minimum. Vores avancerede systemer opdager og korrigerer potentielle fejl i 97% af tilfældene.

Vi sikrer, at dine patienter altid modtager en service, der matcher din kliniks høje standard.

Dedikeret Klinikteam: Vi har et specialiseret team, der håndterer opkald for kiropraktorer, fysioterapeuter og osteopater. Vores sekretærer har kendskab til de fagtermer og procedurer, der er nødvendige for at give dine patienter den bedste service.

Ekspertise i mange forskellige systemer: Vi har erfaring med de fleste systemer, klinikkerne bruger, som FrontCare, KirCACS, EG ClinicCare, KiroDB, Terapeut Booking, EasyMe, XMedicus, Gecko, Equus, Etera og XMO hvilket sikrer en problemfri integration med din klinik.

Over 90% af de alle de opkald, vi har modtaget i 2024, blev håndteret direkte af os.

21% Bookinger

Heraf 67% 1. konsultation
Heraf 33% opfølgende behandling

15% Flytning af tider

Heraf 32% relateret til travlhed hos patient
Heraf 43% relateret til sygdom hos patient
Heraf 15% ikke nærmere defineret grund

22% Aflysninger

Heraf 67% relateret til sygdom
Heraf 8% ikke aktuelt alligevel
Heraf 25% ikke nærmere defineret grund

42% Generelle Spørgsmål

Heraf 86% besvaret og håndteret af vores personale
Heraf 14% sendt videre til klinikken for håndtering

Telefonservice

Outsourcing af telefonservice i en klinik kan sammenlignes med at have en intern medarbejder, men med mange flere fordele. Ved at vælge at outsource, kan klinikken sikre kvaliteten af patientkontakten forbliver høj uden at skulle bekymre sig om rekruttering, oplæring og personalehåndtering. Telefonserviceudbydere er ofte specialiserede og har erfaring med at håndtere et stort antal opkald, hvilket sikrer, at patienterne får en professionel og venlig service hver gang.

Dette frigører tid og ressourcer for klinikkens personale, som i stedet kan fokusere på kerneopgaverne og levere bedre patientpleje.

telephonic
telephone answering
kunde service
Telefonpasning og kundeservice til virksomheder som kun ønsker det bedste.

Udnyt vores enorme vidensdatabase indenfor jeres branche

Selvom alle vores KlinikService kunder er vidt forskellige med mange forskellige behov, så er det alligevel, på grund af den enorme erfaring vores team har og hele tiden fornyer i forbindelse med de mange daglige opkald, muligt at hjælpe vores KlinikService kunder med over 90% af alle de telefoniske opkald, der ryger igennem til os. De sidste 10% løses af klinikkernes egne sekretærer, hvilket er en enorm tidsmæssig og økonomisk besparelse for vores KlinikService kunder.
Hos Aveo kan vores dygtige grafiske designere skabe en komplet og professionel brand book for din virksomhed, som du nu og i fremtiden kan bruge som strategi og grundsten for virksomheden.

Telefonservice

Outsourcing telefonservice i en klinik kan sammenlignes med at have en intern medarbejder, men med mange flere fordele. Ved at vælge at outsource, kan klinikken sikre en høj kvalitet af patientkontakt uden at skulle bekymre sig om rekruttering, oplæring og personalehåndtering. Telefonserviceudbydere er ofte specialiserede og har erfaring med at håndtere et stort antal opkald, hvilket sikrer, at patienterne får en professionel og venlig service hver gang.

Dette kan frigøre tid og ressourcer for klinikkens personale, som i stedet kan fokusere på kerneopgaverne og levere bedre patientpleje. Desuden kan outsourcing ofte være en mere omkostningseffektiv løsning, da det eliminerer behovet for at opretholde en fuldtids telefonist på lønningslisten. Samlet set kan outsourcing af telefonservice forbedre effektiviteten og patientoplevelsen i klinikken.

Kundeservice



telephonic

Outsourcing af Telefonservice i Klinikken, er som at have den internt

Hos NordicCalls KlinikService hjælper vi mere end 100 klinikker med at sikre deres patienters gode oplevelse af klinikkens telefoniske kundeservice herunder bookinger, afbestillinger, flytninger eller generelle spørgsmål i forbindelse med deres tider hos klinikken.

Vores Klinik-team tager dagligt mere end 1000 telefoniske opkald for vores KlinikService kunder, hvilket også gør at vores team har oparbejdet en enorm vidensdatabase indenfor specielt psykolog, skønhed, tandlæger, medicinske speciallæger, fysioterapi og osteopati.

Udnyt vores enorme vidensdatabase indenfor jeres branche

Selvom alle vores KlinikService kunder er vidt forskellige med mange forskellige behov, så er det alligevel, på grund af den enorme erfaring vores team har og hele tiden fornyer i forbindelse med de mange daglige opkald, muligt at hjælpe vores KlinikService kunder med over 90% af alle de telefoniske opkald, der ryger igennem til os. De sidste 10% løses af klinikkernes egne sekretærer, hvilket er en enorm tidsmæssig og økonomisk besparelse for vores KlinikService kunder.

Selvom vi kan hjælpe vores KlinikService kunders patienter med langt de fleste af deres spørgsmål i forbindelse med vores store vidensdatabase, så er det naturligvis ALTID vores KlinikService kunder, der enerådigt bestemmer, hvor langt de ønsker, vi skal hjælpe netop deres patienter, hvilket dog betyder, at såfremt en af vores KlinikService kunder vælger, at vores team ikke må svare på specifikke spørgsmål, så vil det aldrig ske, uanset om vores team kender svaret.

kundeservice
telephonic

Patienternes tilfredshed er vores styrke

Vi hos NordicCall ikke har et tidskrav, for hvor hurtig et opkald skal ekspederes, inden vores sekretær besvarer et nyt. Vi har et ønske om, at alle patienter hos vores KlinikService kunder hver eneste gang skal opleve den ultimative service, hvilket også er grunden til, at vi bruger den nødvendige tid på hvert eneste opkald, uanset om det kræver 30 sekunder for en afbestilling, om det tager 7 minutter for en nyoprettelse af en patient med notering af alle de relevante oplysninger, eller det er et generelt spørgsmål om behandlingen fra patienten.

Få klarhed over patienternes tilfredshed

 

Patienternes tilfredshed er vores styrke, det er nemt sagt – men hos NordicCall der mener vi det faktisk, derfor er vi også det eneste call center i Danmark, der tilbyder vores kunder at få patientens validering på hvert opkald.

 

Det er ikke tom snak, når vi siger, at vi vil være de bedste indenfor vores felt, og det bliver man kun af at få patienternes ærlige mening. Derfor tilbyder vi at sende en SMS til alle patienter, der har ringet ind. De kan så via SMSen vurdere, hvordan de synes samtalen med vores sekretær har været, og hvor godt vi var i stand til at hjælpe med netop deres problemstilling.

 

Det er ligeledes muligt at få udført en større eller mere grundig analyse af patientens oplevelse med NordicCall Sekretærteam, ved at patienten efterfølgende bliver ringet op og stillet en række spørgsmål, som efterfølgende samles i et overskueligt skema til jer som Klinik.

best service

Vejen til en bedre kundeservice

Hos NordicCall er det vores fornemmeste opgave at levere en optimal kundeservice til jer og jeres kunder. I vores reception er der aldrig optaget, og alle telefonopkald besvares af smilende sekretærer med mange års erfaring inden for telefonservice.

Vi besvarer jeres telefon, når I er optaget, alle hverdage fra kl. 08.00 til 18.00. Vi kan også levere telefonbesvarelse uden for dette tidsrum – kontakt os og få mere information.

telephonic

Klar til dialog?

Hos NordicCall er det vores fornemmeste opgave at levere en optimal kundeservice til jer og jeres kunder.

Skal vi samarbejde?

Skal vi sammen sikre dine kunder den bedste kundeservice?

Så kontakt os allerede i dag :).

Sammen kommer vi længst

Skal vi samarbejde?

Skal vi sammen sikre dine kunder den bedste kundeservice?

Så kontakt os allerede i dag :).

Sammen kommer vi længst

Kontakt os for et tilbud

Dette felt er obligatorisk
Dette felt er obligatorisk
Dette felt er obligatorisk

Vent venligst - Vi er ved at modtage din henvendelse

Skal vi samarbejde?

Skal vi sammen sikre dine kunder den bedste kundeservice?

Så kontakt os allerede i dag :).

Sammen kommer vi længst



Vi elsker alle typer udfordringer - Hvad er jeres?


Vi er ikke bange for udfordringer. Tværtimod elsker vi at udfordre dét, vi tror, vi allerede ved. For kun sådan kan vi skabe de bedste resultater for vores kunder.


Kontakt os
site logo

Tilføj din overskrift her





    Telefonservice

    Outsourcing |  telefonservice

    "Velkommen til vores professionelle klinikservice, hvor vi tilbyder kvalitetspleje og support til din klinik. Vores erfarne team er dedikeret til at sikre, at din klinik fungerer problemfrit og effektivt, så du kan fokusere på at give dine patienter den bedste behandling. Lad os tage os af det praktiske, så du kan koncentrere dig om det vigtige – dine patienter."