Hos NordicCall.dk Vi tilbyder Telefonpasning 24/7 - Læs mere om DøgnService her

Odense

Ring eller benyt kontaktformen på denne side

70209404

Odense

NordicCall – din troværdige samarbejdspartner i Odense

I byen, hvor alverdens bedste eventyr er forfattet, er vi glade for og stolte af at kunne gøre en forskel. Den røde tråd i de fleste virksomhedseventyr er glade, loyale og trofaste kunder. Når kunderne får en god oplevelse i kontakten med din virksomhed, så taler kunden godt om dig til kundens respektive netværk, og kunden oplever en merværdi i relationen med din virksomhed. Derfor er parolen for de fleste virksomhedseventyr: Gør noget godt for dine kunder – og de gør noget godt for dig! Hos NordicCall er det essensen af vores DNA, at vi gerne vil give dine kunder den bedste oplevelse, hver gang. Vi lægger stor vægt på at have fingeren på pulsen i det nære og lokale miljø, så vi på bedst mulige vis kan forstå dine kunders behov og tilbyde rådgivning med kunden i fokus.

Odense – når smil skaber glade kunder

Hos NordicCall har vi stor lokal erfaring i Odense, hvilket netop kommer dig til gode, der har en virksomhed i eventyrenes by. Med smil, erfaring og kompetence møder vi dine kunder i øjenhøjde og gør altid vores ypperste for at gøre dine kunder glade og tilfredse. Hos NordicCall har vi stor berøringsflade med borgerne i Odense, hvilket gør, at vi til fingerspidserne ved, hvordan vi bedst muligt skal kommunikere med kunder og borgere i Odense, så den gode relation skabes.


Andre der har læst denne side, har også kigget på:
Telefonpasning
Priser
DøgnService
KlinikService

Kender du følelsen af, at du gerne vil give dine kunder den bedste oplevelse, men det kræver for mange ressourcer konstant at være tilgængelige for kunderne? Det kan være helt afgørende for din virksomheds succes, at dine kunder kan få fat på dig, og at de kan få besvaret deres henvendelser. Derfor kan det være et stort dilemma for mange virksomheder, hvordan kundernes forventninger imødekommes uden at skulle ansætte en kundeservicemedarbejder.

Kundeservice – få dit helt eget professionelle team

Hos NordicCall forstår vi netop dette dilemma: Derfor har vi et team af kompetente og servicemindede sekretærer, der sidder klar til at hjælpe dine kunder – døgnet rundt. Vi har en klar mission om at tilbyde markedets bedste kundeservice til dine kunder, hvilket betyder, at vi tilbyder at passe jeres telefoner, tage imod ordrer eller beskeder og håndtere live-chat med jeres kunder. Du kan trygt gå til møder og kurser velvidende, at vi skaber sunde og værdiskabende kunderelationer for din virksomhed. Vores smilende sekretærer sidder klar døgnet rundt til at give dine kunder den bedste service – og det er vel at mærke med en stor viden om odenseanernes særpræg og sprogbrug, så dine kunder oplever at blive ’matchet’, forstået og lyttet til.

Fordelene ved at vælge NordicCall som din troværdige samarbejdspartner er mange:

  • Du sparer penge
  • Du får fuld gennemsigtighed over udgifter
  • Du oplever mindre risiko

Lad os uddybe: Hvis du skal have en kundeservicemedarbejder ansat, så medfører det en række udgifter og usikkerheder, som vi kan spare dig for: Først og fremmest så skal medarbejderen naturligvis have løn – og det er uanset, hvor mange opkald, mails eller live-chats der kommer ind. Du skal afsætte ressourcer til oplæring og uddannelse, og du skal forvente en vis oplæringsperiode, før du kan være sikker på, at medarbejderen er kompetent til at klare diverse opgaver. Desuden
kræver det oftest, at du stiller lokaler og udstyr til rådighed, hvilket der også vil være vedligeholdelse og support af. Sidst men ikke mindst vil der være en række udgifter i forbindelse med løn under sygdom og ferie samt socialsikring i form af pensioner, forsikringer og barsel.

I stedet tilbyder vi hos NordicCall en fleksibel og professionel ordning, hvor du betaler et fast beløb per opkald og således sikrer altid at kunne give dine kunder den bedste oplevelse. Lad os hjælpe dig med dit videre virksomhedseventyr, og lad os skabe de bedste kunderelationer for din virksomhed.