Telefonvagt Odense

NordicCall – din pålidelige samarbejdspartner i Odense

I byen, hvor verdens bedste eventyr er skrevet, er vi glade og stolte over at kunne gøre en forskel. Den røde tråd i de fleste forretningseventyr er glade, loyale og trofaste kunder. Når kunderne får en god oplevelse i kontakten med din virksomhed, taler kunden godt om dig til kundens respektive netværk, og kunden oplever merværdi i relationen til din virksomhed. Derfor er mottoet for de fleste forretningseventyr: Gør noget godt for dine kunder – og de gør noget godt for dig! Hos NordicCall er det essensen af ​​vores DNA, at vi ønsker at give dine kunder den bedste oplevelse, hver gang. Vi lægger stor vægt på at have fingeren på pulsen i nær- og nærmiljøet, så vi bedst muligt kan forstå dine kunders behov og tilbyde rådgivning med kunden i fokus.

Odense – når smil skaber glade kunder

Hos NordicCall har vi stor lokal erfaring i Odense, hvilket især er gavnligt for dig, der har en virksomhed i eventyrets by. Med et smil, erfaring og kompetence møder vi dine kunder i øjenhøjde og gør altid vores bedste for at gøre dine kunder glade og tilfredse. Hos NordicCall har vi en stor kontaktflade med borgerne i Odense, hvilket gør, at vi ved fingerspidserne, hvordan vi bedst kommunikerer med kunder og borgere i Odense, så der skabes en god relation.

Kender du følelsen af, at du gerne vil give dine kunder den bedste oplevelse, men det kræver for mange ressourcer at være konstant tilgængelig for kunderne? Det kan være helt afgørende for din virksomheds succes, at dine kunder kan få fat i dig, og at de kan få besvaret deres henvendelser. Derfor kan det være et stort dilemma for mange virksomheder, hvordan man imødekommer kundernes forventninger uden at skulle ansætte en kundeservicemedarbejder.

Kundeservice – få dit helt eget professionelle team

Hos NordicCall forstår vi præcis dette dilemma: Derfor har vi et team af kompetente og servicemindede sekretærer, der står klar til at hjælpe dine kunder – døgnet rundt. Vi har en klar mission om at tilbyde markedets bedste kundeservice til dine kunder, hvilket betyder, at vi tilbyder at passe dine telefoner, tage imod bestillinger eller beskeder og håndtere live chat med dine kunder. Du kan trygt gå til møder og kurser velvidende, at vi skaber sunde og værdiskabende kunderelationer til din virksomhed. Vores smilende sekretærer står klar 24/7 til at give dine kunder den bedste service – og dette naturligvis med en stor viden om Odenses særpræg og sprog, så dine kunder oplever at blive ‘matchet’, forstået og lyttet til.

Fordelene ved at vælge NordicCall som din pålidelige samarbejdspartner er mange:

  1. Du sparer penge
  2. Du får fuld gennemsigtighed over udgifter
  3. Du oplever mindre risiko

Lad os uddybe: Hvis du skal have en kundeservicemedarbejder ansat, så medfører det en række udgifter og usikkerheder, som vi kan spare dig for: Først og fremmest skal medarbejderen selvfølgelig have løn – og det er uanset hvor mange opkald , e-mails eller live-indkommende chats. Du skal afsætte ressourcer til træning og uddannelse, og du skal forvente en vis uddannelsesperiode, før du kan være sikker på, at medarbejderen er kompetent til at varetage forskellige opgaver. Ud over
, kræver det som regel, at man stiller lokaler og udstyr til rådighed, hvilket også vil kræve vedligeholdelse og support. Sidst men ikke mindst vil der være en række udgifter i forbindelse med løn under sygdom og ferie samt social sikring i form af pensioner, forsikringer og barsel.

I stedet tilbyder vi hos NordicCall en fleksibel og professionel ordning, hvor du betaler et fast beløb per opkald og dermed sikrer, at du altid kan give dine kunder den bedste oplevelse. Lad os hjælpe dig med dit videre forretningseventyr og lad os skabe de bedste kunderelationer til din virksomhed.

Kontakt os via telefon