Vi hjælper virksomheder i hele Danmark med deres telefonsvarer, kundeservice og 24 timers service.
Telefonpasning til ethvert behov
Få altid en besked når vi besvarer jeres opkald
Ingen ventetider
Den ideelle løsning for virksomheder
Hurtig og professionel respons på jeres hotline
Vi hjælper mere end 100 klinikker
Optimal kundeservice
Vores mest brugte service
Ikke opleve en travl tone
Tilbud dine kunder adgang til kundeservice via flere kanaler
Få en hurtig præsentation af NordicCall og hvad vi kan tilbyde.
NordicCall tilbyder en tilfredshedsgaranti til vores kunder
Vi har forsøgt at opsummere svarene
Se seneste nyheder og blogs om Nordic Call
Nordic Call Ofte stillede spørgsmål
© 2023 nordiccall. All rights reserved.
Som selvstændig skal du betale et barselsbidrag til Barsel.dk, som opkræves en gang om året. I denne guide viser vi dig h…
Benytter du dig af e-fakturering i Dinero, skal du validere dit regnskab med MitID. Det stiller vi krav om for at mindske ri…
Hvis du har ændret i dit regnskab, efter at du har indberettet din lønsumsafgift til Skattestyrelsen, kan du enten lave en r…
Du vil næsten altid blive bedt om at lave en indberetning til Skattestyrelsen – også selvom du har et underskud, eller hvis …