Funktioner

FAQ – ofte stillede spørgsmål
Herunder har vi samlet en række af de spørgsmål, vi ofte bliver stillet af vores kunder. Vi har forsøgt at sammenfatte svarene, så de giver jer et indblik i, hvem vi er hos NordicCall, og hvordan vi arbejder. Hvis I har andre spørgsmål, eller noget I ønsker uddybet, er I altid velkommen til at kontakte os telefonisk på 7020 9404.
Telefonpasning hos NordicCall skal som udgangspunkt altid være mindst lige så godt, som hvis I selv har en sekretær ansat. Har I særlige ønsker til, hvordan jeres telefonopkald skal besvares, eller en specifik måde jeres beskeder skal modtages på, er I derfor altid meget velkommen til at kontakte os.




Telefonpasning
Nem opsætning af virksomhedens åbningstider, samt hvordan kunder, der ringer udenfor åbningstiden og på danske helligdage, skal håndteres via for eksempel telefonsvarer eller viderestilling til vagttelefon.
Hos NordicCall tilbyder vi ikke bare Telefonpasning og Kundeservice, men med vores eget designet system giver vi vores kunder en lang række af funktioner der giver dem mere værdi, så kan du trygt klikke dig videre i vores overblik til Ventemusik og der læse mere om de mange muligheder.