Hos NordicCall.dk Vi tilbyder Telefonpasning 24/7 - Læs mere om DøgnService her

Funktioner

FAQ – ofte stillede spørgsmål

Herunder har vi samlet en række af de spørgsmål, vi ofte bliver stillet af vores kunder. Vi har forsøgt at sammenfatte svarene, så de giver jer et indblik i, hvem vi er hos NordicCall, og hvordan vi arbejder. Hvis I har andre spørgsmål, eller noget I ønsker uddybet, er I altid velkommen til at kontakte os telefonisk på 7020 9404.

Telefonpasning hos NordicCall skal som udgangspunkt altid være mindst lige så godt, som hvis I selv har en sekretær ansat. Har I særlige ønsker til, hvordan jeres telefonopkald skal besvares, eller en specifik måde jeres beskeder skal modtages på, er I derfor altid meget velkommen til at kontakte os.

Telefonpasning

Åbningstider på telefonerne

Nem opsætning af virksomhedens åbningstider, samt hvordan kunder, der ringer udenfor åbningstiden og på danske helligdage, skal håndteres via for eksempel telefonsvarer eller viderestilling til vagttelefon.

Hos NordicCall tilbyder vi ikke bare Telefonpasning og Kundeservice, men med vores eget designet system giver vi vores kunder en lang række af funktioner der giver dem mere værdi, så kan du trygt klikke dig videre i vores overblik til Ventemusik og der læse mere om de mange muligheder.

Ventemusik
Der er sjældent ventetid, når jeres opkald omstilles til os, men skulle der undtagelsesvis være ventetid mødes jeres kunder af ventemusik. I kan vælge blandt flere kategorier eller selv uploade jeres helt egen ventemusik.
Klik på næste afsnit, og læs mere om, Telefonmenu.
Telefonmenu
Hvis I ønsker at sende jeres kunder til en bestemt afdeling via tastemenu, kan I nemt gøre dette hos os, dermed kan I helt undvære jeres nuværende telefonsystem.
Klik på næste afsnit, og læs mere om, Telefonsvarer.
Telefonsvarer
Udenfor den åbningstid I har valgt i systemet, kan jeres kunder blive mødt af en telefonsvarer. I vælger selv om kunden kan lægge en besked på telefonsvareren eller ej. Beskederne kan aflyttes i vores system via jeres mobile enhed eller jeres pc, og de bliver også sendt til jeres e-mail. Det er også muligt at omstille til et vagtnummer, enten konsekvent eller via telefonmenu.
Klik på næste afsnit, og læs mere om, Velkomsthilsen.