OVERFLOWSERVICE

OVERFLOWSERVICE

Med OverflowService sikrer vi, at jeres kunder altid kan komme hurtigt igennem til en kompetent medarbejder, selvom I har flere opkald end I selv har mandskab til at håndtere. Vi vil hjælpe kunderne direkte og besvare deres spørgsmål, eller hjælpe dem videre til den rette medarbejder/afdeling, afhængig af jeres ønsker, og kundens behov.

30 DAGE GRATIS

Tilmeld jer OverflowService allerede nu!

Udfyld felterne nedenfor og tryk send. Så modtager du en mail med alt, hvad I skal bruge for at aktivere jeres GRATIS 30-dages telefonpasning.

OBS: Servicen er ikke bindende og stopper af sig selv, hvis I ikke ønsker at fortsætte. Prøveperioden inkluderer op til 300 gratis opkald.
Kontakt os på 7020 9404 for mere information.

Sådan fungerer det

  • Connector.

    Jeres opkald omstilles til jeres personlige sekretærteam hos os.

  • Connector.

    Jeres opkald bliver besvaret af vores sekretærteam, som er tilknyttet jeres virksomhed.

  • Connector.

    Ønskes viderestilling finder sekretærteamet frem til den medarbejder eller afdeling, opkaldet skal viderestilles til. Vi vil oplyse medarbejderen/afdelingen detaljeret om opkaldet. Hvis de ikke har mulighed for at besvare opkaldet, så trækkes opkaldet tilbage, og der sendes en besked med detaljer om opkaldet.

    Ønskes viderestilling ikke sender sekretæren en besked med detaljer om opkaldet til den rette medarbejder/afdeling.

  • Connector.

    Medarbejderen/afdelingen har få sekunder efter en SMS/e-mail med detaljer om opkaldet, så de nemt kan håndtere henvendelsen, så snart de har tid.

Overflow er en helt normalt del af enhver virksomheds kundeservice. Selvom man prøver at påvirke kunderne ved at oplyse om, hvornår der er mindst travlhed på telefonerne, vil risikoen for overflow altid være tilstede.

Mange virksomheder vil ved overflow lade deres kunder opleve en optaget tone, en telefonsvarer eller længere ventetid, inden man kommer igennem – Undersøgelser har vist, at ved optaget tone eller telefonsvarer vil op til 70% af ikke-eksisterende kunder finde en alternativ løsning, hvilket kan blive en bekostelig sag.

Ved OverflowService hos NordicCall vil jeres kunder komme igennem til en serviceminded og kompetent medarbejder, der vil kunne håndtere jeres opkald, således at kunderne hverken oplever en optaget tone, telefonsvarer eller lang ventetid.

Ved OverflowService hos NordicCall vil vores sekretærer enten hjælpe kunden direkte eller stille opkaldet hen til den rigtige medarbejder/afdeling. Hvis der er optaget, vil der blive sendt en SMS/e-mail med oplysninger om opkaldet, så jeres medarbejdere kan håndtere opkaldet, når de har mulighed for det.

Brug for mere information inden bestilling?

Med vores fleksible løsninger kan vi hos NordicCall løse alle virksomhedernes udfordringer inden for Telefonpasning, Kundeservice, Live-Chat, E-mail support og Oversættelser.

Hvis I fortsat er i tvivl om servicen hos NordicCall passer til jeres virksomhed, eller har I behov for at tage en dialog om jeres behov, så udfyld formularen her, så kontakter vi jer i det ønskede tidsrum, for at vi sammen kan finde den helt rigtige løsning.

TOP