Hos NordicCall.dk Vi tilbyder Telefonpasning 24/7 - Læs mere om DøgnService her

Overflow Service

Med OverflowService sikrer vi, at jeres kunder altid kan komme hurtigt igennem til en kompetent medarbejder, selvom I har flere opkald end I selv har mandskab til at håndtere.

Vi vil hjælpe kunderne direkte og besvare deres spørgsmål, eller hjælpe dem videre til den rette medarbejder/afdeling, afhængig af jeres ønsker, og kundens behov.

Få besvaret alle opkald!

Overflow er en helt normalt del af enhver virksomheds kundeservice. Selvom man prøver at påvirke kunderne ved at oplyse om, hvornår der er mindst travlhed på telefonerne, vil risikoen for overflow altid være tilstede.

Mange virksomheder vil ved overflow lade deres kunder opleve en optaget tone, en telefonsvarer eller længere ventetid, inden man kommer igennem – Undersøgelser har vist, at ved optaget tone eller telefonsvarer vil op til 70% af ikke-eksisterende kunder finde en alternativ løsning, hvilket kan blive en bekostelig sag.

Alle opkald har en værdi

Ved OverflowService hos NordicCall vil jeres kunder komme igennem til en serviceminded og kompetent medarbejder, der vil kunne håndtere jeres opkald, således at kunderne hverken oplever en optaget tone, telefonsvarer eller lang ventetid.

Ved OverflowService hos NordicCall vil vores sekretærer enten hjælpe kunden direkte eller stille opkaldet hen til den rigtige medarbejder/afdeling. Hvis der er optaget, vil der blive sendt en SMS/e-mail med oplysninger om opkaldet, så jeres medarbejdere kan håndtere opkaldet, når de har mulighed for det.

OverflowService

BeskedService er den perfekte telefonpasningsløsning til virksomheder i alle størrelser. Især iværksættere, der arbejder deltid med deres virksomhed, kan nyde godt af BeskedService.

BeskedService er en ideel løsning, hvis man af en eller anden årsag ikke kan modtage et opkald i kortere eller længere tid. Så vil vores kompetente sekretærer modtage opkaldet og sørge for, at virksomhedens medarbejdere modtager en SMS/E-mail med beskeden, således at de kan behandle den, når de har mulighed for det.

Jeres kunder oplever derfor altid en god service, selv om de ikke kommer igennem til jer, da de ved, at der vil blive taget hånd om opkaldet snarest muligt.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Telefonpasning med skræddersyet BeskedService

Med BeskedService hos NordicCall får I mulighed for selv at skræddersy jeres Beskedformular. Hvis fx salgsafdelingen i virksomheden skal bruge et ordrenummer eller supportafdelingen et kundenummer for at kunne håndtere en henvendelse, så kan de få dette felt med på Beskedformularen.

Alle virksomheder er forskellige med forskellige behov, derfor tilpasser vi hos Nordiccall altid vores service til den enkelte virksomhed.

Vi arbejder med vores eget udviklede system, der kan tilpasses stort set alle situationer, og vi tilpasser gerne vores løsning, så den matcher netop jeres virksomhed.

Nogen af de mange fordele ved BeskedService

  • Ved at benytte NordicCalls BeskedService er der mange penge at spare.
  • Med NordicCall sikrer I jer tilfredse og loyale kunder, som bliver betjent godt og vil anbefale jer til andre. I vil derfor have en konkurrencefordel i forhold til andre virksomheder, der i dag ikke har en klar strategi i forbindelse med besvarelse af indgående opkald til virksomheden.

Der er mange flere fordele ved at benytte NordicCall Telefonpasning for jeres virksomhed – Læs om dem her.

Brug for mere information inden bestilling?

Med vores fleksible løsninger kan vi hos NordicCall løse alle virksomhedernes udfordringer inden for Telefonpasning, Kundeservice, Live-Chat, E-mail support og Oversættelser.

Hvis I fortsat er i tvivl om servicen hos NordicCall passer til jeres virksomhed, eller har I behov for at tage en dialog om jeres behov, så udfyld formularen her, så kontakter vi jer i det ønskede tidsrum, for at vi sammen kan finde den helt rigtige løsning.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Følg eller kontakt os på de Sociale medier

Berigtigelse af bolighandel

DKK 3.495

inkl. moms og ekskl. gebyrer.

Bestil online nu
Prisberegner

Prisberegner

DKK.

Stine Bendsen

Partner, Afdelingsansvarlig Bolig

sb@nemadvokat.dk
Telefon: 70 20 41 61

Louise Birkedal

Boligrådgiver (Cand. jur.)

lb@nemadvokat.dk
Telefon: 70 20 41 61