WEEKEND SERVICE

WEEKEND SERVICE

Kundernes mønster har igennem de seneste par år ændret sig og derfor er det næsten obligatorisk at være til stede i weekenden for kundernes opkald. Selvom I ikke i virksomheden selv er til stede eller kun er begrænset til stede i weekenden kan i fortsat være der for kunden, ved at benytte Nordiccalls WeekendService uden ekstra omkostninger.

30 DAGE GRATIS

Tilmeld jer WeekendService allerede nu!

Udfyld felterne nedenfor og tryk send. Så modtager du en mail med alt, hvad I skal bruge for at aktivere jeres GRATIS 30-dages telefonpasning.

OBS: Servicen er ikke bindende og stopper af sig selv, hvis I ikke ønsker at fortsætte. Prøveperioden inkluderer op til 300 gratis opkald.
Kontakt os på 7020 9404 for mere information.

Sådan fungerer det

  • Connector.

    Jeres opkald omstilles til jeres personlige sekretærteam hos os.

  • Connector.

    Jeres opkald bliver besvaret af vores sekretærteam, som er tilknyttet jeres virksomhed.

  • Connector.

    Ønskes viderestilling finder sekretærteamet frem til den medarbejder eller afdeling, opkaldet skal viderestilles til. Vi vil oplyse medarbejderen/afdelingen detaljeret om opkaldet, hvis de ikke har mulighed for at besvare opkaldet, så trækkes opkaldet tilbage, og der sendes en besked med detaljer om opkaldet.

    Ønskes viderestilling ikke sender sekretæren en besked med detaljer om opkaldet til den rette medarbejder/afdeling.

  • Connector.

    Medarbejderen/afdelingen har få sekunder efter en SMS/e-mail med detaljer om opkaldet, så de nemt kan håndtere henvendelsen, så snart de har tid.

Telefonpasning i weekenden er blevet mere og mere populært, i dag har virksomheder ikke kun åben på telefonerne i hverdage mellem kl. 8:00-16:00, men både om aftenen og i weekenden, derfor benytter mange virksomheder en ekstern partner til, at håndtere deres telefonpasning om aftenen og i weekenden, da dette er økonomisk meget mere fordelagtigt end selv at skulle bemande telefonerne uden at være nød til, at gå på kompromis med kvaliteten. NordicCall tilbyder telefonpasning i weekenden uden at vores kunder skal betale ekstra for dette som en af de få telefonpasningsvirksomheder i danmark, det betyder at vores kunder som en del af deres abonnement kan få telefonpasning på alle almindelige lørdag og søndage fra kl. 9:00 til 18:00, men der kan tilkøbes yderligere telefontid.

Brug for mere information inden bestilling?

Med vores fleksible løsninger kan vi hos NordicCall løse alle virksomhedernes udfordringer indenfor Telefonpasning, Kundeservice, Live-Chat, E-mail support og Oversættelser.

Hvis I fortsat er i tvivl om servicen hos NordicCall passer til jeres virksomhed, eller har I behov for at tage en dialog om jeres behov, så udfyld formularen her, så kontakter vi jer i det ønskede tidsrum, for at vi sammen kan finde den helt rigtige løsning.

TOP