Hos NordicCall.dk Vi tilbyder Telefonpasning 24/7 - Læs mere om DøgnService her

WeekendService Telefonpasning sikre jer mod tab af over 15% af jeres opkald

Hos NordicCall er vi stolte af at være det CallCenter der går forest af alle Call Centre i Danmark, det er endda på flere områder herunder de længste standard åbningstider som sikre jeres virksomhed Telefonpasning og Kundeservice for jeres kunder også i weekenden.

Men det er også på IT delen, hvor vi blandt andet tilbyder en række services som giver jeres kunder en bedre oplevelse eller muligheden for at ytre deres kommentar til et opkald som kommer hele vejen til jer som kunden jo tror de er i kontakt med.

Et par af de ting NordicCall tilbyder er blandt andet

SMS evaluering efter end opkald med kunden
VIP , så vigtige kunder eller forretningskunder altid kommer igennem selvom I er i møde
Den primære sekretær – Vores system sikre at kunden som udgangspunkt altid vil møde den samme sekretær i teamet for at opnå den tætteste forbindelse

Statistikken taler sit tydelige sprog – Har I lukket for Kundeservice i weekenden taber i sandsynligvis mange opkald

Kundernes mønster har igennem de seneste par år ændret sig og derfor er det næsten obligatorisk at være til stede i weekenden for at yde jeres kunder god KundeService. 

Hos NordicCall har vi tilbudt vores kunder DøgnService, derfor analysere vi også alle opkald der kommer ind via vores kunder 24/7, derfor kan vi at se på lørdage kommer 11,87 procent af alle ugens telefoniske henvendelser ind og om søndagen og heldigdage, der kommer 4,62 procent af ugens telefoniske henvendelser ind.

Det betyder at virksomheder som vælger at holde lukket i weekenden for deres telefonservice, de risikere at miste over 15% af ugens opkald – Det kan virke helt skørt når man måler op i mod udgifterne ved at holde telefonerne åben disse dage.

Selvom I ikke i virksomheden selv er til stede eller kun er begrænset til stede i weekenden kan i fortsat være der for kunden, ved at benytte Nordiccalls WeekendService uden ekstra omkostninger.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Vær til stede når kunderne er der

Telefonpasning i weekenden er blevet mere og mere populært, i dag har virksomheder ikke kun åben på telefonerne i hverdage mellem kl. 8:00-16:00, men både om aftenen og i weekenden, derfor benytter mange virksomheder en ekstern partner til, at håndtere deres telefonpasning om aftenen og i weekenden, da dette er økonomisk meget mere fordelagtigt end selv at skulle bemande telefonerne uden at være nød til, at gå på kompromis med kvaliteten.

NordicCall tilbyder telefonpasning i weekenden uden at vores kunder skal betale ekstra for dette som en af de få telefonpasningsvirksomheder i danmark, det betyder at vores kunder som en del af deres abonnement kan få telefonpasning på alle almindelige lørdag og søndage fra kl. 9:00 til 18:00, men der kan tilkøbes yderligere telefontid.

Nogen af de mange fordele ved BeskedService

  • Ved at benytte NordicCalls BeskedService er der mange penge at spare.
  • Med NordicCall sikrer I jer tilfredse og loyale kunder, som bliver betjent godt og vil anbefale jer til andre. I vil derfor have en konkurrencefordel i forhold til andre virksomheder, der i dag ikke har en klar strategi i forbindelse med besvarelse af indgående opkald til virksomheden.

Der er mange flere fordele ved at benytte NordicCall Telefonpasning for jeres virksomhed – Læs om dem her.

Følg eller kontakt os på de Sociale medier

Ønsker du

Weekend-Service?

Kom i gang allerede i dag!
Prisberegner

Prisberegner

DKK.