Weekend Service der betaler sig

Tilmeld jer 30 dages gratis prøveperiode og oplev alle fordelene ved at have telefonpasning

  • 30 Dages Gratis Prøveperiode
  • Få besvaret alle kundehenvendelser
  • Telefonpasning fra 08:00 - 22:00 hver dag.

Prøv 30 Dage Gratis

Telefonpasning - Weekend Service

Kundernes mønster har igennem de seneste par år ændret sig og derfor er det næsten obligatorisk at være til stede i weekenden for kundernes opkald.

Selvom I ikke i virksomheden selv er til stede eller kun er begrænset til stede i weekenden kan i fortsat være der for kunden, ved at benytte Nordiccalls WeekendService uden ekstra omkostninger.

Besvar dine kunder i weekenden

Telefonpasning i weekenden er blevet mere og mere populært, i dag har virksomheder ikke kun åben på telefonerne i hverdage mellem kl. 8:00-16:00, men både om aftenen og i weekenden, derfor benytter mange virksomheder en ekstern partner til, at håndtere deres telefonpasning om aftenen og i weekenden, da dette er økonomisk meget mere fordelagtigt end selv at skulle bemande telefonerne uden at være nød til, at gå på kompromis med kvaliteten.

NordicCall tilbyder telefonpasning i weekenden uden at vores kunder skal betale ekstra for dette som en af de få telefonpasningsvirksomheder i danmark, det betyder at vores kunder som en del af deres abonnement kan få telefonpasning på alle almindelige lørdag og søndage fra kl. 9:00 til 18:00, men der kan tilkøbes yderligere telefontid.

Telefonpasning

Vi besvarer alle kundehenvendelser for dig og din virksomhed. Alle ugens dage, 24 timer i døgnet, året rundt.

Glade Kunder

Vi hjælper i dag mere end 300 virksomheder med deres telefonpasning, livechat og kundeservice.

Tilfredshedsgaranti

Er du ikke tilfreds med din oplevelse, så får du pengene igen! Vi gør altid vores bedste for at du får den bedste oplevelse.

9 Sprog

Vores erfarne medarbejdere kan hjælpe dig med at besvare opkald for din virksomhed på hele 9 forskellige sprog.

Brug for mere information?

Med vores fleksible løsninger kan vi hos NordicCall løse alle virksomhedernes udfordringer inden for Telefonpasning, Kundeservice, Live-Chat, E-mail support og Oversættelser.

Hvis I fortsat er i tvivl om servicen hos NordicCall passer til jeres virksomhed, eller har I behov for at tage en dialog om jeres behov, så udfyld formularen her, så kontakter vi jer i det ønskede tidsrum, for at vi sammen kan finde den helt rigtige løsning.

Telefonpasning, kundeservice, webchat og andet.