Overflow Service der betaler sig

Tilmeld jer 30 dages gratis prøveperiode og oplev alle fordelene ved at have telefonpasning

  • 30 Dages Gratis Prøveperiode
  • Få besvaret alle kundehenvendelser
  • Telefonpasning fra 08:00 - 22:00 hver dag.

Prøv 30 Dage Gratis

Overflow Service

Med OverflowService sikrer vi, at jeres kunder altid kan komme hurtigt igennem til en kompetent medarbejder, selvom I har flere opkald end I selv har mandskab til at håndtere.

Vi vil hjælpe kunderne direkte og besvare deres spørgsmål, eller hjælpe dem videre til den rette medarbejder/afdeling, afhængig af jeres ønsker, og kundens behov.

Få besvaret alle opkald!

Overflow er en helt normalt del af enhver virksomheds kundeservice. Selvom man prøver at påvirke kunderne ved at oplyse om, hvornår der er mindst travlhed på telefonerne, vil risikoen for overflow altid være tilstede.

Mange virksomheder vil ved overflow lade deres kunder opleve en optaget tone, en telefonsvarer eller længere ventetid, inden man kommer igennem – Undersøgelser har vist, at ved optaget tone eller telefonsvarer vil op til 70% af ikke-eksisterende kunder finde en alternativ løsning, hvilket kan blive en bekostelig sag.

Glade Kunder

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Glade Kunder

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Glade Kunder

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Glade Kunder

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Alle opkald har en værdi

Ved OverflowService hos NordicCall vil jeres kunder komme igennem til en serviceminded og kompetent medarbejder, der vil kunne håndtere jeres opkald, således at kunderne hverken oplever en optaget tone, telefonsvarer eller lang ventetid.

Ved OverflowService hos NordicCall vil vores sekretærer enten hjælpe kunden direkte eller stille opkaldet hen til den rigtige medarbejder/afdeling. Hvis der er optaget, vil der blive sendt en SMS/e-mail med oplysninger om opkaldet, så jeres medarbejdere kan håndtere opkaldet, når de har mulighed for det.

Telefonpasning, kundeservice, webchat og andet.