Klinikservice der betaler sig

Tilmeld jer 30 dages gratis prøveperiode og oplev alle fordelene ved at have telefonpasning

  • 30 Dages Gratis Prøveperiode
  • Få besvaret alle kundehenvendelser
  • Telefonpasning fra 08:00 - 22:00 hver dag.

Prøv 30 Dage Gratis

Klinikservice

Med NordicCalls KlinikService kan du sikre dine klienter den service de fortjener.

Modtager du mange daglige opkald fra patienter eller klienter, der ønsker at booke tid, ændre tid eller stille spørgsmål?

Oplever du klienter, der er utilfredse med lange ventetider i telefonen eller som har svært ved at komme igennem?

Bliver du forstyrret af en kimende telefon det meste af din arbejdsdag?

Hvis du kan svare ja til et eller flere af disse spørgsmål er NordicCalls KlinikService måske noget for dig.

Telefonpasning Tilbud

Modtager du mange daglige opkald fra patienter eller klienter, der ønsker at booke tid, ændre tid eller stille spørgsmål?

Oplever du klienter, der er utilfredse med lange ventetider i telefonen eller som har svært ved at komme igennem?

Bliver du forstyrret af en kimende telefon det meste af din arbejdsdag? Hvis du kan svare ja til et eller flere af disse spørgsmål er NordicCalls KlinikService måske noget for dig.

Telefonpasning

Vi besvarer alle kundehenvendelser for dig og din virksomhed. Alle ugens dage, 24 timer i døgnet, året rundt.

Glade Kunder

Vi hjælper i dag mere end 300 virksomheder med deres telefonpasning, livechat og kundeservice.

Tilfredshedsgaranti

Er du ikke tilfreds med din oplevelse, så får du pengene igen! Vi gør altid vores bedste for at du får den bedste oplevelse.

9 Sprog

Vores erfarne medarbejdere kan hjælpe dig med at besvare opkald for din virksomhed på hele 9 forskellige sprog.

Kompetent kundeservice

Hos NordicCall tilbyder vi et særligt tilrettelagt telefonpasningskoncept til alle former for klinikker.

Vi passer telefonen og kan tage imod besked, booke og ændre aftaler i online kalendere eller besvare spørgsmål.

Via vores avancerede telefonsystem har vi mulighed for at opbevare oplysninger, for eksempel om åbningstider, priser, kampagner og andre ofte stillede spørgsmål, som vi kan bruge til at hjælpe kunderne direkte, så I kan bruge tiden på jeres kerneforretning.

Vi kan også dagligt modtage oplysninger om sygdom, ferie og lignende, som vi kan give videre til klienterne. fx. ved at ringe ud og aflyse tider i tilfælde af akut sygdom.

Vi passer også din kalender

Hvis du ønsker det, kan vi kombinere telefonpasningen med pasning af klinikkens kalender. Via synkronisering kan vi sørge for bookninger, ombookninger m.v., og I vil få opdateringen straks. På den måde slipper I selv for alt besværet, og I kan koncentrere jer om jeres arbejde.

Klare fordele

Du opnår en række klare fordele, når du vælger NordicCalls KlinikService:

Bedre og hurtigere ekspedition af dine klienter.
Mindre besvær i tilfælde af sygdom blandt personalet.
Ingen forstyrrende telefoner på klinikken.
Mulighed for at udvide telefonens åbningstid.

Skab tryghed

Hos NordicCall ved vi, at de fleste klienter har et højt behov for tryghed i forhold til deres behandler.

Den tryghed afgøres også af den behandling, de får i telefonen. Vores sekretærer er specialister i at levere den bedst mulige kundeservice.

Vi passer telefonerne hverdage 8:00-22:00 og weekend 9:00-18:00 og kan med hjælpsomhed og smil være med til at skabe trygge rammer omkring din klinik.

Telefonpasning, kundeservice, webchat og andet.