Hotline service der betaler sig

Tilmeld jer 30 dages gratis prøveperiode og oplev alle fordelene ved at have telefonpasning

  • 30 Dages Gratis Prøveperiode
  • Få besvaret alle kundehenvendelser
  • Telefonpasning fra 08:00 - 22:00 hver dag.

Prøv 30 Dage Gratis

Kundeservice Hotline

Med NordicCalls KundeService tilbyder vi virksomheder at hjælpe med med jeres kundeserviceopgaver om det er indgående, udgående eller via et online medie.

Ved at benytte NordicCalls KundeService sikre man at kunderne altid får et hurtig og professionelt svar på deres henvendelser uanset hvilken platform kunder kontakter virksomheden på.

Det sker ved at NordicCall har et team der sidder på de enkelte platforme og derved har 100% fokus på at sikre vores kunders kunder en løsning på deres problem eller spørgsmål.

Dette sker altid på en imødekommende og hjælpsom måde uanset om kunden er frustreret eller negativ.

Netop for at sikre kunden efterlades positiv med fornemmelsen af at der er blevet lyttet til dem og at de har fået løsningen på problemstillingen.

Minimer risikoen for shitstorm

En shitstorm kan være altødelæggende for en virksomhed, og den rammer hurtigt og hårdt. I dag hvor en stor del af befolkningerne er på de sociale medier, så kan en enkelt negativ henvendelse på meget kort tid udvikle sig til en shitstorm, dvs. usædvanlig mange negative reaktioner og udtalelser, især på de sociale medier.

Såfremt virksomheden ikke formår at besvare dem alle individuelt og professionelt, kan det gøre mere skade end gavn og forlænge shitstormen til skade for virksomheden.

NordicCall tilbyder at træde til med ganske kort varsel og hjælpe på de ønskede platforme som sociale medier, live chat, telefon og/eller e-mail.

Telefonpasning

Vi besvarer alle kundehenvendelser for dig og din virksomhed. Alle ugens dage, 24 timer i døgnet, året rundt.

Glade Kunder

Vi hjælper i dag mere end 300 virksomheder med deres telefonpasning, livechat og kundeservice.

Tilfredshedsgaranti

Er du ikke tilfreds med din oplevelse, så får du pengene igen! Vi gør altid vores bedste for at du får den bedste oplevelse.

9 Sprog

Vores erfarne medarbejdere kan hjælpe dig med at besvare opkald for din virksomhed på hele 9 forskellige sprog.

Spar penge med vores Hotline service

Udover at det ofte er yderst økonomisk fordelagtigt at benytte NordicCall til at hjælpe med en shitstorm, hvad enten det er indenfor eller udenfor normal åbningstid, så kan vi også hjælpe med at sikre at jeres eget personale ikke går helt ned under en shitstorm, der ofte er meget tidskrævende i en begrænset periode.

Udfyld felterne herunder, så kontakter vi dig telefonisk eller via e-mail for at tage en dialog om, hvordan vi kan sætte et shitstormsberedskab op til jer.

Prøv os 30 dage gratis & få et uforpligtende tilbud efterfølgende

De fleste virksomheder har oprettet en virksomhedsprofil på et eller flere sociale medier, men mange stopper med at tilføje nye indlæg indenfor de første 1-2 år, herefter risikerer virksomhedsprofilen at ende på den digitale kirkegård, og potentielle nye kunder som kommer forbi profilen, får et indtryk af en nærmest ikke-levende virksomhed.

I andre tilfælde bliver der posted nye indlæg, men der følges ikke rettidigt op på følgernes kommentar eller spørgsmål.

Det går stærkt på de sociale medier, og derfor forventer følgerne også at modtage et svar indenfor ganske få timer efter de har kommenteret på et indlæg eller skrevet til virksomheden – Sker det ikke, kan det betyde et tab.

Hos NordicCall har vi et team af medarbejdere, der sidder udelukkende med vores kunders skriftlige platforme, hvilket gør, vi kan håndtere jeres sociale medier på den bedste måde til en konkurrencedygtig pris.

Telefonpasning, kundeservice, webchat og andet.