Enkeldagsservice der betaler sig

Tilmeld jer 30 dages gratis prøveperiode og oplev alle fordelene ved at have telefonpasning

  • 30 Dages Gratis Prøveperiode
  • Få besvaret alle kundehenvendelser
  • Telefonpasning fra 08:00 - 22:00 hver dag.

Prøv 30 Dage Gratis

ENKELTDAGSSERVICE

EnkeltdagsService er den ideelle løsning for virksomheder, der ikke har et stort behov for telefonpasning, men alligevel en gang imellem – op til et par gange om måneden – kan have behov for telefonpasning ved eksempelvis fravær, interne kurser, firmafest eller lignende.

Med EnkeltdagsService kan I få telefonpasning, uden, at I har nogen faste udgifter til et månedligt abonnement, som man kender det fra traditionel telefonpasning.

Nye måder at tænke priser på for enkeltdagstelefonpasning

NordicCall har med EnkeltdagsService tænkt helt nyt for virksomheder, der har et begrænset behov for telefonpasning.

Der skal hverken betales et månedligt abonnement eller et gebyr for hver af de dage, I benytter telefonpasningen, men udelukkende for jeres opkald via vores klippekortordning.

Så hvis I en måned har brug for telefonpasning i 3 dage og samlet har haft 4 opkald, så betaler I kun for de 4 opkald, og I har ingen yderligere udgifter.

– Det kalder vi fair og fornuftig forretning for alle.

Telefonpasning

Vi besvarer alle kundehenvendelser for dig og din virksomhed. Alle ugens dage, 24 timer i døgnet, året rundt.

Glade Kunder

Vi hjælper i dag mere end 300 virksomheder med deres telefonpasning, livechat og kundeservice.

Tilfredshedsgaranti

Er du ikke tilfreds med din oplevelse, så får du pengene igen! Vi gør altid vores bedste for at du får den bedste oplevelse.

9 Sprog

Vores erfarne medarbejdere kan hjælpe dig med at besvare opkald for din virksomhed på hele 9 forskellige sprog.

Telefonpasning med EnkeltdagsService hos NordicCall uden begrænsninger

Når I har telefonpasning med vores EnkeltdagsService, så er der ingen begrænsninger i forhold til at benytte NordicCall.

I kan omstille virksomhedens telefoner til NordicCall en dag hver 3 måned, eller I kan gøre det dagligt – I kan omstille virksomhedens telefoner i fx 10 minutter den enkelte dag eller hele vores normale åbningstid, nemlig fra kl. 8:00-22:00 i hverdage og 9:00-18:00 i weekenden.

Vi tænker ikke i begrænsninger, men kun i løsninger. Så når virksomheden har behovet, omstiller I telefonerne til NordicCall, hvor vores kompetente sekretærer er klar til, at hjælpe jeres kunder, og der betales kun for de opkald, der modtages.

Brug for mere information inden bestilling?

Med vores fleksible løsninger kan vi hos NordicCall løse alle virksomhedernes udfordringer inden for Telefonpasning, Kundeservice, Live-Chat, E-mail support og Oversættelser.

Hvis I fortsat er i tvivl om servicen hos NordicCall passer til jeres virksomhed, eller har I behov for at tage en dialog om jeres behov, så udfyld formularen her, så kontakter vi jer i det ønskede tidsrum, for at vi sammen kan finde den helt rigtige løsning.

Telefonpasning, kundeservice, webchat og andet.