OMSTILLINGSSERVICE

OMSTILLINGSSERVICE

Med OmstillingsService sikrer vi, at opkaldet kommer hen til den rigtige medarbejder/afdeling, og at det derved ikke forstyrrer andre medarbejdere end de relevante. Hvis en medarbejder/afdeling er optaget, i møde eller af andre grunde ikke kan modtage opkaldet, vil vi sørge for, at der sendes en SMS/E-Mail gennem vores BeskedService.

30 DAGE GRATIS

Tilmeld jer OmstillingsService allerede nu!

Udfyld felterne nedenfor og tryk send.

Så modtager du en mail med alt, hvad I skal bruge for at aktivere jeres GRATIS 30-dages telefonpasning.

OBS: Servicen er ikke bindende og stopper af sig selv, hvis I ikke ønsker at fortsætte. Prøveperioden inkluderer op til 300 gratis opkald.
Kontakt os på 7020 9404 for mere information.

Sådan fungerer det

  • Connector.

    Jeres opkald omstilles til jeres personlige sekretærteam hos os.

  • Connector.

    Jeres opkald bliver besvaret af vores sekretærteam, som er tilknyttet jeres virksomhed.

  • Connector.

    Ønskes viderestilling finder sekretærteamet frem til den medarbejder eller afdeling, opkaldet skal viderestilles til. Vi vil oplyse medarbejderen/afdelingen detaljeret om opkaldet. Hvis de ikke har mulighed for at besvare opkaldet, så trækkes opkaldet tilbage, og der sendes en besked med detaljer om opkaldet.

    Ønskes viderestilling ikke sender sekretæren en besked med detaljer om opkaldet til den rette medarbejder/afdeling.

  • Connector.

    Medarbejderen/afdelingen har få sekunder efter en SMS/e-mail med detaljer om opkaldet, så de nemt kan håndtere henvendelsen, så snart de har tid.

OmstillingsService er en løsning for de virksomheder, som ikke har en reception siddende til at håndtere de indgående opkald.

Mange virksomheder lader i stedet opkaldene komme ind på en eller flere medarbejders telefoner, så når de besvarer opkaldet, er det måske til en kollega eller en anden afdeling. Derfor skal medarbejderen lave en omstilling af opkaldet og bliver derved forstyrret i det, han er i gang med.
Undersøgelser viser, at en medarbejder, der bliver forstyrret af et opkald, kan bruge op til 10 minutter på at komme ordentlig i gang igen og være lige så fokuseret som inden opkaldet. Derfor kan OmstillingsService hurtig blive en økonomisk fordel for virksomheden. Derudover kan mange medarbejdere hurtigt blive irriterede over at blive forstyrret af et opkald, som skal omstilles til en anden medarbejder.

Med OmstillingsService sikrer vi, at opkaldet kommer hen til den rigtige medarbejder/afdeling, og at det derved ikke forstyrrer andre medarbejdere end de relevante.
Hvis en medarbejder/afdeling er optaget, i møde eller af andre grunde ikke kan modtage opkaldet, så vil vi sørge for, at der sendes en SMS/E-Mail gennem vores BeskedService.

Brug for mere information inden bestilling?

Med vores fleksible løsninger kan vi hos NordicCall løse alle virksomhedernes udfordringer inden for Telefonpasning, Kundeservice, Live-Chat, E-mail support og Oversættelser.

Hvis I fortsat er i tvivl om servicen hos NordicCall passer til jeres virksomhed, eller har I behov for at tage en dialog om jeres behov, så udfyld formularen her, så kontakter vi jer i det ønskede tidsrum, for at vi sammen kan finde den helt rigtige løsning.

TOP