Hos NordicCall.dk Vi tilbyder Telefonpasning 24/7 - Læs mere om DøgnService her

Omstillingsservice

Med omstillingService eller viderestillingsservice som det også bliver kaldt, der sørger vores sekretærteam for at alle opkald bliver omstillet til den korrekte afdeling eller medarbejder i virksomheden.

OmstillingService er vores mest benyttede service, den bruges af over 70% af vores telefonpasningskunder, servicen passer til alle typer og størrelser af virksomheder. Det er fra den helt lille enkeltmandsvirksomhed som har et job ved siden af til virksomheder med flere tusinde ansatte.

OmstillingService kan tilpasses jeres virksomhed og medarbejders behov på så mange parametre at det er den ideelle service til hovedparten af de kunder der har brug for telefonpasning.

Kontakt os her og lad os tage en dialog omkring hvordan servicen passer til netop jeres behov.

Hvordan virker det?

Det er meget simpelt, vi modtager virksomhedens opkald, det kan være både permanent eller ved overflow, når opkaldet kommer igennem til os, så vil vores sekretærteam undersøge hvem jeres kunde skal tale med, hvis der er tvivl om det, så vil vi sammen med kunden finde frem til medarbejderen eller afdelingen ud fra kundens problemstilling.

Vores sekretærteam vil udover hvem kunden skal tale med også få oplysninger omkring hvad opkaldet omhandler eller de nødvendige oplysninger som jeres personale skal bruge for at kunne modtage opkaldet og hjælpe kunden videre. Vores sekretærteam vil herefter forsøge at omstille opkaldet til medarbejderen eller afdelingen, det kan ske på 2 måder enten som en blød omstilling, hvor vores sekretærteam snakker med jeres personale inden omstillingen eller som en hård omstilling, her vil vores sekretærteam ikke snakke med jeres personale inden.

Det er naturligvis altid om til den enkelte person hvilken omstillingstype de ønsker, det er ligeledes op til jer hvor mange personer eller afdelinger der skal forsøges omstillet til inden vi trækker kunden tilbage for at tage imod en besked.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

FAQ

Hvad er forskellen på blød og hård omstilling?

Når vi laver en hård omstilling, så bliver kunden omstillet til jeres medarbejder med det samme uden at vi snakker med medarbejder inden, det betyder også at vi ikke kan styre opkaldet mere, kunden er nu udelukkende i jeres system. Hvis der laves en blød omstilling, så har vi kunden i vores system helt til vi har fået kontakt med en af jeres medarbejdere som har accepteret at modtage opkaldet og derved kan hjælpe kunden videre.

Hvor mange medarbejdere kan I forsøge at omstille hvert opkald til?

Der er som udgangspunkt ingen grænser for hvor mange af jeres medarbejdere vi kan forsøge at omstille et opkald til, men det forudsætter at alle medarbejdere som opkaldet skal forsøges omstillet til har valgt blød omstilling som omstillingsvalg, da vi ikke kan forsøge omstille et hård omstillet opkald til mere end en medarbejder.

Hvad gør I hvis der ingen ledige medarbejdere er?

Når vi laver en blød omstilling og har forsøgt de medarbejdere som vil kunne hjælpe kunden videre, men ikke har kunne få kontakt med nogen, så vil opkaldet automatisk blive ændret til beskedservice, hvorfor vi også vil oplyse kunden om at alle er optaget og der tages i mod en besked som sendes til de medarbejdere som skal informeres.

Kan I se om medarbejderne er optaget af et andet opkald?

Det er som udgangspunkt ikke muligt at se om en medarbejder er opkaldet af et andet opkald medmindre jeres system/udbyder tilbyder at vi kan hente denne information via en API løsning, hvis det er tilfældet så kan vi opsætte løsningen mod et opsætningsgebyr, og derved vil vi ikke forsøge at omstille et opkald til denne medarbejder.

Kan I se om medarbejderne er til møde eller ude af huset?

Alle jeres medarbejdere har adgang til et kalendersystem og hvis medarbejderen benytter vores kalender, så kan vi se oplysningen med det samme og derved vil medarbejderen blive fjernet fra omstillingsgruppen.

Kan I ringe til medarbejderne i en bestemt rækkefølge?

Ja, det er muligft at sætte prioitet på medarbejderne også vil de blive ringet op i den rækkefølge. Hvis alle skal ringes op random, så vil de blive lagt i en samlet ringegruppe og blive kontaktet i uvilkårlig rækkefølge, men det kan også sættes op så den med først opkaldsforsøg i gruppen er den der ringes til først.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Følg eller kontakt os på de Sociale medier