Hos NordicCall.dk Vi tilbyder Telefonpasning 24/7 - Læs mere om DøgnService her

Omstillingsservice

Med OmstillingsService sikrer vi, at opkaldet kommer hen til den rigtige medarbejder/afdeling, og at det derved ikke forstyrrer andre medarbejdere end de relevante.

Hvis en medarbejder/afdeling er optaget, i møde eller af andre grunde ikke kan modtage opkaldet, vil vi sørge for, at der sendes en SMS/E-Mail gennem vores BeskedService.

OmstillingsService er en løsning for de virksomheder, som ikke har en reception siddende til at håndtere de indgående opkald

Mange virksomheder lader i stedet opkaldene komme ind på en eller flere medarbejders telefoner, så når de besvarer opkaldet, er det måske til en kollega eller en anden afdeling.

Derfor skal medarbejderen lave en omstilling af opkaldet og bliver derved forstyrret i det, han er i gang med.

Undersøgelser viser, at en medarbejder, der bliver forstyrret af et opkald, kan bruge op til 10 minutter på at komme ordentlig i gang igen og være lige så fokuseret som inden opkaldet.

Derfor kan OmstillingsService hurtig blive en økonomisk fordel for virksomheden. Derudover kan mange medarbejdere hurtigt blive irriterede over at blive forstyrret af et opkald, som skal omstilles til en anden medarbejder.

Med OmstillingsService sikrer vi, at opkaldet kommer hen til den rigtige medarbejder/afdeling, og at det derved ikke forstyrrer andre medarbejdere end de relevante.

Hvis en medarbejder/afdeling er optaget, i møde eller af andre grunde ikke kan modtage opkaldet, så vil vi sørge for, at der sendes en SMS/E-Mail gennem vores BeskedService.

Brug for mere information inden bestilling?

Med vores fleksible løsninger kan vi hos NordicCall løse alle virksomhedernes udfordringer inden for Telefonpasning, Kundeservice, Live-Chat, E-mail support og Oversættelser.

Hvis I fortsat er i tvivl om servicen hos NordicCall passer til jeres virksomhed, eller har I behov for at tage en dialog om jeres behov, så udfyld formularen her, så kontakter vi jer i det ønskede tidsrum, for at vi sammen kan finde den helt rigtige løsning.

OmstillingsService

BeskedService er den perfekte telefonpasningsløsning til virksomheder i alle størrelser. Især iværksættere, der arbejder deltid med deres virksomhed, kan nyde godt af BeskedService.

BeskedService er en ideel løsning, hvis man af en eller anden årsag ikke kan modtage et opkald i kortere eller længere tid. Så vil vores kompetente sekretærer modtage opkaldet og sørge for, at virksomhedens medarbejdere modtager en SMS/E-mail med beskeden, således at de kan behandle den, når de har mulighed for det.

Jeres kunder oplever derfor altid en god service, selv om de ikke kommer igennem til jer, da de ved, at der vil blive taget hånd om opkaldet snarest muligt.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Telefonpasning med skræddersyet BeskedService

Med BeskedService hos NordicCall får I mulighed for selv at skræddersy jeres Beskedformular. Hvis fx salgsafdelingen i virksomheden skal bruge et ordrenummer eller supportafdelingen et kundenummer for at kunne håndtere en henvendelse, så kan de få dette felt med på Beskedformularen.

Alle virksomheder er forskellige med forskellige behov, derfor tilpasser vi hos Nordiccall altid vores service til den enkelte virksomhed.

Vi arbejder med vores eget udviklede system, der kan tilpasses stort set alle situationer, og vi tilpasser gerne vores løsning, så den matcher netop jeres virksomhed.

Nogen af de mange fordele ved BeskedService

  • Ved at benytte NordicCalls BeskedService er der mange penge at spare.
  • Med NordicCall sikrer I jer tilfredse og loyale kunder, som bliver betjent godt og vil anbefale jer til andre. I vil derfor have en konkurrencefordel i forhold til andre virksomheder, der i dag ikke har en klar strategi i forbindelse med besvarelse af indgående opkald til virksomheden.

Der er mange flere fordele ved at benytte NordicCall Telefonpasning for jeres virksomhed – Læs om dem her.

Brug for mere information inden bestilling?

Med vores fleksible løsninger kan vi hos NordicCall løse alle virksomhedernes udfordringer inden for Telefonpasning, Kundeservice, Live-Chat, E-mail support og Oversættelser.

Hvis I fortsat er i tvivl om servicen hos NordicCall passer til jeres virksomhed, eller har I behov for at tage en dialog om jeres behov, så udfyld formularen her, så kontakter vi jer i det ønskede tidsrum, for at vi sammen kan finde den helt rigtige løsning.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Følg eller kontakt os på de Sociale medier

Berigtigelse af bolighandel

DKK 3.495

inkl. moms og ekskl. gebyrer.

Bestil online nu
Prisberegner

Prisberegner

DKK.

Stine Bendsen

Partner, Afdelingsansvarlig Bolig

sb@nemadvokat.dk
Telefon: 70 20 41 61

Louise Birkedal

Boligrådgiver (Cand. jur.)

lb@nemadvokat.dk
Telefon: 70 20 41 61