BESTIL TELEFONPASNING NU – DU FÅR 30 DAGE GRATIS!

Prøv os gratis i 30 dage – helt uforpligtende!

Udfyld nedenstående formular for at bestille 30 dages gratis telefonpasning.
Prøveperioden gælder telefonpasning hverdage 8-22 og weekend 9-18.

Udfyld venligst formularen:

Sådan fungere det

  • Connector.

    Jeres opkald omstilles til jeres personlige sekretærteam hos os.

  • Connector.

    Jeres opkald bliver besvaret af vores sekretærteam som er tilknyttet jeres virksomhed.

  • Connector.

    Sekretærteamet finder frem til den medarbejder eller afdeling opkaldet skal viderestilles til. Vi vil oplyse medarbejderen/afdelingen detaljeret om opkaldet. Hvis de ikke har mulighed for at besvarer opkaldet, trækkes opkaldet tilbage og der sendes en besked med detaljer om opkaldet.

  • Connector.

    Medarbejderen/afdelingen har få sekunder efter en SMS/e-mail med detaljer om opkaldet, så de nemt kan håndtere det så snart de har tid.

OmstillingsService er en løsning for de virksomheder, som ikke har en reception siddende til at håndtere de indgående opkald..

Mange virksomheder kender til, at opkald kommer ind på en eller flere medarbejders telefoner, så når de besvarer opkaldet, er det måske til en kollega eller en anden afdeling, derfor skal medarbejderen lave en omstilling af opkaldet, og derved bliver medarbejderen forstyrret i det han er i gang med. Undersøgelser viser, at en medarbejder, der bliver forstyrret af et opkald, kan bruge op til 10 minutter på at komme ordentlig tilbage og være lige så fokuseret som inden opkaldet, hvilket økonomisk gør at OmstillingsServicen hurtig kan tjenes ind igen, derudover kan mange medarbejdere hurtigt føle det som en irritation, at blive forstyrret af et opkald, som skal omstilles til en anden medarbejder.

Med OmstillingsService sikrer vi, at opkaldet kommer hen til den rigtige medarbejder / afdeling, og at det derved ikke forstyrrer andre medarbejdere end de relevante.

Hvis en medarbejder / afdeling er optaget, i møde eller af andre grunde ikke kan modtage opkaldet, så vil vi sørge for, at der sendes en SMS/E-Mail gennem vores BeskedService.

Brug for mere information inden bestilling?

Med vores fleksible løsninger kan vi hos NordicCall løse alle virksomhedernes udfordringer inden for Telefonpasning, Kundeservice, Live-Chat, E-mail support og Oversættelser.

Hvis I fortsat er i tvivl om servicen hos NordicCall passer til jeres virksomhed, eller har I behov for at tage en dialog om jeres behov, så udfyld formularen her, så kontakter vi jer i det ønskede tidsrum, for at vi sammen kan finde den helt rigtige løsning.

TOP