KUNDESERVICE

Hos NordicCall garanterer vi, at jeres kunder vil opleve optimal kundeservice hver gang, hvilket også er grunden til vores tilfredshedsgaranti. Vi har en af markedets laveste gennemsnitlige svartider – Vores mål er, at 95% af alle vores opkald bliver besvaret af vores sekretær inden for 5 sekunder, hvilket vi løbende sikrer overholdes.

God kundeservice kræver konstant tilpasning

Hos NordicCall ved vi, at vores services kan måles direkte på vores kunders bundlinje, derfor er det også vores største prioritet at sikre, at jeres kunder oplever god og kompetent kundeservice hver gang. For at kunne yde så personlig og kompetent besvarelse af jeres opkald som muligt, så sætter vi et antal faste sekretærer på jeres virksomhed, antallet afhænger naturligvis af antallet af opkald. På den måde sikrer vi, at jeres kunder altid føler, at de får svar med det samme samt en god og personlig betjening.

Med coaching og uddannelse sikrer vi konstant god kundeservice

Hos NordicCall har vi en coach som i tæt samarbejde med vores teamleder sikrer, at sekretærerne altid besvarer jeres opkald med et smil. Hos NordicCall har vi i over 10 år ydet vores kunder den bedste kundeservice, hvilket vi sikrer ved løbende at uddanne vores sekretærer i god kundeservice og telefonisk kundehåndtering.

Kun den bedste kundeservice er god nok – hver gang!

Hos NordicCall er vi dybt taknemmelige hver gang en kunde vælger os som leverandør af deres kundeservice og telefonpasningsløsninger, da vi ved hvor vigtigt førstegangsindtrykket er, også når det handler om telefonopkald. Det er derfor vigtigt for os, at vores kundeservice rammer plet hver gang, da vi ved, at vi kun har ét forsøg til at sikre, at jeres kunder får den bedste oplevelse. Derfor arbejder vores sekretærer altid med stor engagement og respekt, hver gang de besvarer et telefonopkald på vegne af vores kunder.

TOP