Hos NordicCall.dk Vi tilbyder Telefonpasning 24/7 - Læs mere om DøgnService her

Kundeservice telefonpasning

Hos NordicCall garanterer vi, at jeres kunder vil opleve optimal kundeservice hver gang, hvilket også er grunden til vores tilfredshedsgaranti.

Vi har en af markedets laveste gennemsnitlige svartider – Vores mål er, at 95% af alle vores opkald bliver besvaret af vores sekretær inden for 5 sekunder, hvilket vi løbende sikrer overholdes.

God kundeservice kræver konstant tilpasning

Hos NordicCall ved vi, at vores services kan måles direkte på vores kunders bundlinje, derfor er det også vores største prioritet at sikre, at jeres kunder oplever god og kompetent kundeservice hver gang.

For at kunne yde så personlig og kompetent besvarelse af jeres opkald som muligt, så sætter vi et antal faste sekretærer på jeres virksomhed, antallet afhænger naturligvis af antallet af opkald.

På den måde sikrer vi, at jeres kunder altid føler, at de får svar med det samme samt en god og personlig betjening.

Med coaching og uddannelse sikrer vi konstant god kundeservice

Hos NordicCall har vi en coach som i tæt samarbejde med vores teamleder sikrer, at sekretærerne altid besvarer jeres opkald med et smil.

Hos NordicCall har vi i over 10 år ydet vores kunder den bedste kundeservice, hvilket vi sikrer ved løbende at uddanne vores sekretærer i god kundeservice og telefonisk kundehåndtering.

Kun den bedste kundeservice er god nok – hver gang!

Hos NordicCall er vi dybt taknemmelige hver gang en kunde vælger os som leverandør af deres kundeservice og telefonpasningsløsninger, da vi ved hvor vigtigt førstegangsindtrykket er, også når det handler om telefonopkald.

Det er derfor vigtigt for os, at vores kundeservice rammer plet hver gang, da vi ved, at vi kun har ét forsøg til at sikre, at jeres kunder får den bedste oplevelse.

Derfor arbejder vores sekretærer altid med stor engagement og respekt, hver gang de besvarer et telefonopkald på vegne af vores kunder.

kundeservice

BeskedService er den perfekte telefonpasningsløsning til virksomheder i alle størrelser. Især iværksættere, der arbejder deltid med deres virksomhed, kan nyde godt af BeskedService.

BeskedService er en ideel løsning, hvis man af en eller anden årsag ikke kan modtage et opkald i kortere eller længere tid. Så vil vores kompetente sekretærer modtage opkaldet og sørge for, at virksomhedens medarbejdere modtager en SMS/E-mail med beskeden, således at de kan behandle den, når de har mulighed for det.

Jeres kunder oplever derfor altid en god service, selv om de ikke kommer igennem til jer, da de ved, at der vil blive taget hånd om opkaldet snarest muligt.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Telefonpasning med skræddersyet BeskedService

Med BeskedService hos NordicCall får I mulighed for selv at skræddersy jeres Beskedformular. Hvis fx salgsafdelingen i virksomheden skal bruge et ordrenummer eller supportafdelingen et kundenummer for at kunne håndtere en henvendelse, så kan de få dette felt med på Beskedformularen.

Alle virksomheder er forskellige med forskellige behov, derfor tilpasser vi hos Nordiccall altid vores service til den enkelte virksomhed.

Vi arbejder med vores eget udviklede system, der kan tilpasses stort set alle situationer, og vi tilpasser gerne vores løsning, så den matcher netop jeres virksomhed.

Nogen af de mange fordele ved BeskedService

  • Ved at benytte NordicCalls BeskedService er der mange penge at spare.
  • Med NordicCall sikrer I jer tilfredse og loyale kunder, som bliver betjent godt og vil anbefale jer til andre. I vil derfor have en konkurrencefordel i forhold til andre virksomheder, der i dag ikke har en klar strategi i forbindelse med besvarelse af indgående opkald til virksomheden.

Der er mange flere fordele ved at benytte NordicCall Telefonpasning for jeres virksomhed – Læs om dem her.

Brug for mere information inden bestilling?

Med vores fleksible løsninger kan vi hos NordicCall løse alle virksomhedernes udfordringer inden for Telefonpasning, Kundeservice, Live-Chat, E-mail support og Oversættelser.

Hvis I fortsat er i tvivl om servicen hos NordicCall passer til jeres virksomhed, eller har I behov for at tage en dialog om jeres behov, så udfyld formularen her, så kontakter vi jer i det ønskede tidsrum, for at vi sammen kan finde den helt rigtige løsning.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Følg eller kontakt os på de Sociale medier

Berigtigelse af bolighandel

DKK 3.495

inkl. moms og ekskl. gebyrer.

Bestil online nu
Prisberegner

Prisberegner

DKK.

Stine Bendsen

Partner, Afdelingsansvarlig Bolig

sb@nemadvokat.dk
Telefon: 70 20 41 61

Louise Birkedal

Boligrådgiver (Cand. jur.)

lb@nemadvokat.dk
Telefon: 70 20 41 61