Hos NordicCall.dk Vi tilbyder Telefonpasning 24/7 - Læs mere om DøgnService her

EnkeldagsService

BeskedService er den perfekte telefonpasningsløsning til virksomheder i alle størrelser. Især iværksættere, der arbejder deltid med deres virksomhed, kan nyde godt af BeskedService.

BeskedService er en ideel løsning, hvis man af en eller anden årsag ikke kan modtage et opkald i kortere eller længere tid. Så vil vores kompetente sekretærer modtage opkaldet og sørge for, at virksomhedens medarbejdere modtager en SMS/E-mail med beskeden, således at de kan behandle den, når de har mulighed for det.

Jeres kunder oplever derfor altid en god service, selv om de ikke kommer igennem til jer, da de ved, at der vil blive taget hånd om opkaldet snarest muligt.

ENKELTDAGSSERVICE

EnkeltdagsService er den ideelle løsning for virksomheder, der ikke har et stort behov for telefonpasning, men alligevel en gang imellem – op til et par gange om måneden – kan have behov for telefonpasning ved eksempelvis fravær, interne kurser, firmafest eller lignende.

Med EnkeltdagsService kan I få telefonpasning, uden, at I har nogen faste udgifter til et månedligt abonnement, som man kender det fra traditionel telefonpasning.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Nye måder at tænke priser på for enkeltdagstelefonpasning

NordicCall har med EnkeltdagsService tænkt helt nyt for virksomheder, der har et begrænset behov for telefonpasning.

Der skal hverken betales et månedligt abonnement eller et gebyr for hver af de dage, I benytter telefonpasningen, men udelukkende for jeres opkald via vores klippekortordning.

Så hvis I en måned har brug for telefonpasning i 3 dage og samlet har haft 4 opkald, så betaler I kun for de 4 opkald, og I har ingen yderligere udgifter.

– Det kalder vi fair og fornuftig forretning for alle.

Telefonpasning med EnkeltdagsService hos NordicCall uden begrænsninger

Når I har telefonpasning med vores EnkeltdagsService, så er der ingen begrænsninger i forhold til at benytte NordicCall.

I kan omstille virksomhedens telefoner til NordicCall en dag hver 3 måned, eller I kan gøre det dagligt – I kan omstille virksomhedens telefoner i fx 10 minutter den enkelte dag eller hele vores normale åbningstid, nemlig fra kl. 8:00-22:00 i hverdage og 9:00-18:00 i weekenden.

Vi tænker ikke i begrænsninger, men kun i løsninger. Så når virksomheden har behovet, omstiller I telefonerne til NordicCall, hvor vores kompetente sekretærer er klar til, at hjælpe jeres kunder, og der betales kun for de opkald, der modtages.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Følg eller kontakt os på de Sociale medier