ENKELTDAGSSERVICE

ENKELTDAGSSERVICE

EnkeltdagsService er den ideelle løsning for virksomheder, der ikke har et stort behov for telefonpasning, men alligevel en gang imellem – op til et par gange om måneden – kan have behov for telefonpasning ved eksempelvis fravær, interne kurser, firmafest eller lignende. Med EnkeltdagsService kan I få telefonpasning, uden, at I har nogen faste udgifter til et månedligt abonnement, som man kender det fra traditionel telefonpasning.

30 DAGE GRATIS

Tilmeld jer EnkeltdagsService allerede nu!

Udfyld felterne nedenfor og tryk send.

Så modtager du en mail med alt, hvad I skal bruge for at aktivere jeres GRATIS 30-dages telefonpasning.

OBS: Servicen er ikke bindende og stopper af sig selv, hvis I ikke ønsker at fortsætte. Prøveperioden inkluderer op til 300 gratis opkald.
Kontakt os på 7020 9404 for mere information.

Sådan fungerer det

  • Connector.

    Jeres opkald omstilles til jeres personlige sekretærteam hos os.

  • Connector.

    Jeres opkald bliver besvaret af vores sekretærteam, som er tilknyttet jeres virksomhed.

  • Connector.

    Ønskes viderestilling finder sekretærteamet frem til den medarbejder eller afdeling, opkaldet skal viderestilles til. Vi vil oplyse medarbejderen/afdelingen detaljeret om opkaldet. Hvis de ikke har mulighed for at besvare opkaldet, så trækkes opkaldet tilbage, og der sendes en besked med detaljer om opkaldet.

    Ønskes viderestilling ikke sender sekretæren en besked med detaljer om opkaldet til den rette medarbejder/afdeling.

  • Connector.

    Medarbejderen/afdelingen har få sekunder efter en SMS/e-mail med detaljer om opkaldet, så de nemt kan håndtere henvendelsen, så snart de har tid.

Nye måder at tænke priser på for enkeltdagstelefonpasning

NordicCall har med EnkeltdagsService tænkt helt nyt for virksomheder, der har et begrænset behov for telefonpasning. Der skal hverken betales et månedligt abonnement eller et gebyr for hver af de dage, I benytter telefonpasningen, men udelukkende for jeres opkald via vores klippekortordning. Så hvis I en måned har brug for telefonpasning i 3 dage og samlet har haft 4 opkald, så betaler I kun for de 4 opkald, og I har ingen yderligere udgifter – Det kalder vi fair og fornuftig forretning for alle.

I kan læse mere under priser.

Telefonpasning med EnkeltdagsService hos NordicCall uden begrænsninger

Når I har telefonpasning med vores EnkeltdagsService, så er der ingen begrænsninger i forhold til at benytte NordicCall. I kan omstille virksomhedens telefoner til NordicCall en dag hver 3 måned, eller I kan gøre det dagligt – I kan omstille virksomhedens telefoner i fx 10 minutter den enkelte dag eller hele vores normale åbningstid, nemlig fra kl. 8:00-22:00 i hverdage og 9:00-18:00 i weekenden.

Vi tænker ikke i begrænsninger, men kun i løsninger. Så når virksomheden har behovet, omstiller I telefonerne til NordicCall, hvor vores kompetente sekretærer er klar til, at hjælpe jeres kunder, og der betales kun for de opkald, der modtages.

Brug for mere information inden bestilling?

Med vores fleksible løsninger kan vi hos NordicCall løse alle virksomhedernes udfordringer inden for Telefonpasning, Kundeservice, Live-Chat, E-mail support og Oversættelser.

Hvis I fortsat er i tvivl om servicen hos NordicCall passer til jeres virksomhed, eller har I behov for at tage en dialog om jeres behov, så udfyld formularen her, så kontakter vi jer i det ønskede tidsrum, for at vi sammen kan finde den helt rigtige løsning.

TOP