DØGNSERVICE

Telefonpasning døgnet rundt vinder frem i Danmark

I sammenligning med lande som USA og Storbritannien er det i Danmark endnu ikke så udbredt at virksomheder tilbyder DøgnService på telefonerne. Men tiden har ændret sig, flere benytter nethandel, og mange dagligvarebutikker har åben frem til kl. 22:00. Det er ikke længere muligt, at opfylde danskernes behov ved at tilbyde telefonpasning mellem kl. 8:00-18:00.Flere banker og internetvirksomheder, som L’easy, har med stor succes haft døgnåbent på telefonerne, og muligheden for at man som kunde på ethvert tidspunkt kan komme igennem til virksomheden er fremtiden.

Super billig kundeservice

Uden at gå på kompromis med kvaliteten kan vi hos NordicCall tilbyde et meget billigt alternativ til jeres virksomhed, sammenlignet med at have personale siddende klar til at tage telefonen. Da antallet af opkald ofte svinger meget fra time til time eller dag til dag, så vil der altid være tidspunkter, hvor der er så få opkald, at det ikke kan betale sig at have eget personale siddende. Hos NordicCall tilbyder vi telefonpasning døgnet rundt for kun 5500 kroner per måned samt 5000 kroner i oprettelse, hvilket kan være en besparelse på op til XX procent i forhold til selv at have personale siddende alt efter personalets lønniveau.

30 DAGE GRATIS

Tilmeld jer DøgnService allerede nu!

Udfyld felterne nedenfor og tryk send.

Så modtager du en mail med alt, hvad I skal bruge for at aktivere jeres GRATIS 30-dages telefonpasning.

OBS: Servicen er ikke bindende og stopper af sig selv, hvis I ikke ønsker at fortsætte. Prøveperioden inkluderer op til 300 gratis opkald.
Kontakt os på 7020 9404 for mere information.

Eksempel på en ansat vs. telefonpasning hos NordicCall

”Skema med udregning”I betaler en fast pris på 5000 kroner per måned samt for pakken med det antal opkald, der passer til jeres behov – Der er ingen udgifter til. Prisen hos NordicCall er inklusiv alt, og derved er besparelsen meget stor i forhold til selv at ansætte en medarbejder.

  • Uddannelse af medarbejderen
  • Oplæring af medarbejderen
  • Løn under sygdom eller ferie
  • Socialsikring til medarbejderen (som ATP, barselsfond mm.)

Forstærk jeres kundeserviceniveau for få midler

Telefonpasning hos NordicCall giver langt flere virksomheder, herunder mindre virksomheder, mulighed for, at kunne tilbyde Deres kunder et væsentligt bedre kundeserviceniveau end i dag, hvor De ikke har DøgnService, og uden at omkostningerne er særlig store. Det kan på sigt sikre virksomheden bedre kundeservice, og dermed placere virksomheden langt foran konkurrenterne. Er I interesseret i, at høre mere om hvordan NordicCall kan hjælpe jeres virksomhed med telefonpasning døgnet rundt, så kontakt os allerede nu på telefon 7020 9404.

Brug for mere information inden bestilling?

Med vores fleksible løsninger kan vi hos NordicCall løse alle virksomhedernes udfordringer indenfor Telefonpasning, Kundeservice, Live-Chat, E-mail support og Oversættelser.

Hvis I fortsat er i tvivl om servicen hos NordicCall passer til jeres virksomhed, eller har I behov for at tage en dialog om jeres behov, så udfyld formularen her, så kontakter vi jer i det ønskede tidsrum, for at vi sammen kan finde den helt rigtige løsning.

TOP