Hos NordicCall.dk Vi tilbyder Telefonpasning 24/7 - Læs mere om DøgnService her

NordicCall tilbyder Telefonpasning 24/7 på 9 forskellige sprog

BeskedService er den perfekte telefonpasningsløsning til virksomheder i alle størrelser. Især iværksættere, der arbejder deltid med deres virksomhed, kan nyde godt af BeskedService.

BeskedService er en ideel løsning, hvis man af en eller anden årsag ikke kan modtage et opkald i kortere eller længere tid. Så vil vores kompetente sekretærer modtage opkaldet og sørge for, at virksomhedens medarbejdere modtager en SMS/E-mail med beskeden, således at de kan behandle den, når de har mulighed for det.

Jeres kunder oplever derfor altid en god service, selv om de ikke kommer igennem til jer, da de ved, at der vil blive taget hånd om opkaldet snarest muligt.

Tilmeld jer DøgnService allerede nu!

Telefonpasning med skræddersyet BeskedService

Vi arbejder med vores eget udviklede system, der kan tilpasses stort set alle situationer, og vi tilpasser gerne vores løsning, så den matcher netop jeres virksomhed.

Med BeskedService hos NordicCall får I mulighed for selv at skræddersy jeres Beskedformular. Hvis fx salgsafdelingen i virksomheden skal bruge et ordrenummer eller supportafdelingen et kundenummer for at kunne håndtere en henvendelse, så kan de få dette felt med på Beskedformularen.

Alle virksomheder er forskellige med forskellige behov, derfor tilpasser vi hos NordicCall altid vores service til den enkelte virksomhed.

Se 5 fordele ved BeskedService

Økonomisk
Vores stærke priskoncept gør det yderst økonomisk fordelagtigt at benytte BeskedService. Unaset hvor mange timer indenfor vores standard åbningstid vi sidder klar til at besvarer jeres telefoner, så betaler I udelukkende når vi besvarer et opkald. Se vores fordelagtige priser her

Udvidet åbningstider
Vi tilbyder de absolut længste åbningstider indenfor telefonpasning og kundeservice i flere af de lande vi tilbyder vores service, herunder Danmark, Sverige, Norge og Finland. Hvis vores standard åbningstider ikke er lange nok, så tilbyder vi døgnservice i alle 4 lande.

Ingen ventetider
Ventetider er i dag en af de vigtigste parameter på telefonerne. Kunderne har generelt kort tålmodighed når de ringer ind for at komme i dialog med virksomheden. Vi tilbyder en skræddersyet løsning hvor netop jeres ønske imødekommes omkring hvor lang en ventid der maximalt må være på telefonerne.

Få beskederne leveret når du ønsker det og på den måde du ønsker det
Vores skræddersyet system gør at vi kan være utrolig fleksible i forhold til måden hvorpå vi leverer beskederne til vores kunders medarbejdere. Hver eneste medarbejder kan tilpasse den formular vi modtager beskeden ud fra præcis som de ønsker det med alle de felter de har behov for, for at kunne vende godt forberedt tilbage til kunden. Det er også muligt at designe emnefeltet som man ønsker det.

Brug for mere information inden bestilling?

Med vores fleksible løsninger kan vi hos NordicCall løse alle virksomhedernes udfordringer inden for Telefonpasning, Kundeservice, Live-Chat, E-mail support og Oversættelser.

Hvis I fortsat er i tvivl om servicen hos NordicCall passer til jeres virksomhed, eller har I behov for at tage en dialog om jeres behov, så udfyld formularen her, så kontakter vi jer i det ønskede tidsrum, for at vi sammen kan finde den helt rigtige løsning.

Tilmeld jer DøgnService allerede i dag!

Følg eller kontakt os på de Sociale medier