Hos NordicCall.dk Vi tilbyder Telefonpasning 24/7 - Læs mere om DøgnService her
Skrevet af: NordicCall d: sep 2019

DøgnService

Stort ønske om DøgnService

Vi har igennem flere år tilbudt vores kunder DøgnService på flere sprog herunder Dansk, Finsk og Svensk primært indenfor medicinal industri, skadedyrservice og andre vagtordninger, men der er generelt ingen grænser for, hvordan vi kan håndtere telefoner, e-mails og live-chats via vores DøgnService.

Igennem de sidste par år, har vi fået flere døgnservicekunder end tidligere, men ud fra en analyse af alle henvendelser vi har modtaget i løbet af 2020, hvor kunderne har forespurgt på DøgnService uden at vælge det, så har den største hæmmesko været prisen. Der er naturligvis udgifter forbundet med at have medarbejdere siddende 24/7 for at besvare opkald og håndtere e-mails og live-chats vores kunder, men da vi i forvejen er den udbyder på markedet af telefonpasningsvirksomheder, som har den absolut længste standard åbningstid, og der generelt er færre opkald om aftenen og natten end om dagen, kan kunderne føle, at det bliver en meget høj pris pr opkald om natten, når der skal betales et abonnement på servicen. Så har vi arbejdet på at finde en løsning, der vil kunne tilgodese endnu flere af de danske virksomheders behov for døgnservice i forhold til prisen.

Fordele ved DøgnService

  • Vi tager imod ordrer og beskeder fra dine kunder1
  • Vi sikrer, at samtaler bliver viderestillet, og at beskeder gives korrekt videre til de relevante medarbejdere i din virksomhed
  • Vi oplyser om priser og produkter, og vi er eksperter i ’krisekommunikation’, så vi kan værne om dit brand og image med den rette kommunikation – selv i pressede og akutte situationer
  • Vi matcher dine kunders sprogbrug og kommunikation, så vi sikrer den bedste dialog
  • Vi har fokus på at skabe gensidig forståelse og spotte tendenser i opkald, der kan være med til at udvikle din virksomhed

Der er mange flere fordele ved at benytte NordicCall Telefonpasning for jeres virksomhed – Læs om dem her.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Vi har derfor valgt, at vi fra 1/1-2021 vil tilbyde 2 prisløsninger indenfor DøgnService telefonpasning, for på den måde både at kunne tilgodese behovet for de større virksomheder, som har mange opkald hver eneste nat, og for de mindre virksomheder, som kun forventer 3-5 opkald på et år, men stadigvæk gerne vil stå til rådighed for deres kunder, når de har brug for det uanset tidspunktet.

Abonnement løsningen som vi har den i dag vil fortsat koste 6000 kroner per måned, samt 8 kroner per opkald vi modtager og besvarer i hele døgnet.

Uden Abonnement løsningen er vores nye løsning, her vil der blive opkrævet 500 kroner per opkald, som besvares udenfor vores normale standard åbningstider. Der vil ikke være noget direkte abonnement, men der vil dog være en minimumopkrævning på 1 døgnservice opkald per måned. Hvis servicen også benyttes indenfor vores normale åbningstider, så vil der i dette tidsrum kun blive opkrævet vores normale dagstakst som for fx telefonpasning er 8 kroner per opkald, mens vores standard abonnement inden for normal åbningstid som normalt er 310 kroner per måned vil være inklusiv i minimumsopkrævningen.

Følg eller kontakt os på de Sociale medier