Hos NordicCall.dk Vi tilbyder Telefonpasning 24/7 - Læs mere om DøgnService her
Skrevet af: NordicCall d: sep 2019

DøgnService

Telefonpasning er hvis man bruger det rigtigt helt uundværligt for de fleste virksomheder. Det er også derfor det bruges af alle størrelser virksomheder fra den nystartet der måske ikke er fuldtid til de største banker og private virksomheder i Danmark.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Kom hurtigt i gang med at servicere dine kunder

Vi lever i en hverdag, der er hurtig omskiftelig, og hvor ganske få begivenheder kan vende op og ned på din virksomhed eller organisation. Der kan pludselig blive udskrevet valg, der kan komme negative historier i pressen, eller opstå akutte spørgsmål omkring nye produkter. På et splitsekund kan dine telefoner blive rødglødende, der kan lægge hele din kundeserviceafdeling ned. Det kan betyde lange svartider, dårlige oplevelser for dine kunder og i sidste ende resultere i manglende salg, svækkelse af image og utilfredse kunder. Vi forstår, at det kan være direkte skadeligt for din virksomhed, hvis dine kunders henvendelser ikke besvares prompte, hvorfor vi har gjort det let og enkelt for dig at udlicitere din virksomheds kundeservice.

Akutte behov kræver akutte løsninger

Hos NordicCall forstår vi at imødekomme behovet for hurtig tilpasning, fleksible ordninger og akut oprettelse af kundeserviceaftaler. Inden for bare 2 timer kan du blive oprettet i vores system, og vi er klar til at servicere dine kunder. Vi sætter os lynhurtigt ind i din virksomhed og typen af dine kunder, så vi med et smil på læben kan give dine kunder den bedste oplevelse. Vi stiller et kompetent, imødekommende og professionelt mandskab til rådighed, der kan besvare dine kundernes henvendelser inden for bare 5 sekunders svartid.

Vores dygtige kundeservicemedarbejdere er uddannet til at gøre en ekstra indsats for at skabe glade og tilfreds kunder:

  • Vi tager imod ordrer og beskeder fra dine kunder
  • Vi sikrer, at samtaler bliver viderestillet, og at beskeder gives korrekt videre til de relevante medarbejdere i din virksomhed
  • Vi oplyser om priser og produkter, og vi er eksperter i ’krisekommunikation’, så vi kan værne om dit brand og image med den rette kommunikation – selv i pressede og akutte situationer
  • Vi matcher dine kunders sprogbrug og kommunikation, så vi sikrer den bedste dialog
  • Vi har fokus på at skabe gensidig forståelse og spotte tendenser i opkald, der kan være med til at udvikle din virksomhed

Der er mange flere fordele ved at benytte NordicCall Telefonpasning for jeres virksomhed – Læs om dem her.

Vi mener altså, at det skal være nemt, trygt og simpelt at få oprettet en kundeserviceaftale, så dine kunder er i trygge hænder og kan få troværdige svar på deres henvendelser.

Vi sikrer tilstedeværelse og tilgængelighed

Hos NordicCall forstår vi vigtigheden af, at dine kunder altid kommer i første række og kan få svar på henvendelser, når de måtte opstå. Derfor tilbyder vi branchens længste åbningstider: Hverdage modtager vi opkald mellem klokken 8 til 22 og i weekenden mellem klokken 9 til 18. Derudover tilbyder vi DøgnService, der betyder, at vi døgnet rundt kan oprette din virksomhed i vores systemer. Således kan vi sikre, at du ikke går glip af vigtige opkald, og at dine kunder føler, at de bliver taget alvorligt, og at der bliver lyttet til deres behov.

Lad os sammen give dine kunder den bedste oplevelse og sikre gode kunderelationer – selv i akutte situationer, der kræver et særligt fokus og hurtige løsninger.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Følg eller kontakt os på de Sociale medier