Hos NordicCall.dk Vi tilbyder Telefonpasning 24/7 - Læs mere om DøgnService her
Skrevet af: NordicCall d: sep 2019

Black Friday er din virksomhed klar?

Kampen om kunderne Black Friday er hård,  virksomhederne benytter millioner af kroner på markedsføring alene på denne ene dag for at sikre at kunderne kommer ind i netop deres butik. Det er en handelsdag som overgår dage vi tidligere anså som de største som julesalg og Januarudsalg, men en ting er at få kunderne ind i butikken, en anden ting er at sikre de er glade og tilfredse under hele købsoplevelsen, så de ikke forlader webshoppen pga. langsomme websites, manglende svar på spørgsmål eller for lang ventetid på telefon eller chat.

Black Friday 2020 – er din virksomhed klar?

Når Black Friday for alvor ruller over Danmark d. 27. november 2020, kan der virkelig komme run på henvendelser til Kundeservicen i virksomheden. På Black Friday havde vores kunder en stigning i kundehenvendelserne på den telefoniske- og skriftlige kundeservice samt live-chat på hele 23,7 procent fra 2018 til 2019. Forventningerne til i år er derfor at det bliver endnu vildere end sidste år, blandt andet på grund af de 40 milliarder der er blevet udbetalt til danskerne fra de indfrosne feriepenge, hvor der kalkuleres med at mere end halvdelen vil blive sendt direkte ud i forbrug. Er jeres virksomhed gearet til en rekordhøj stigning i henvendelserne til kundeservicen denne ene dag uden, at der opstår for lang svartid? Vil du sikre dig, at dine kunder ikke ender med at måtte kontakte kundeservicen forgæves, og ordrer derfor går tabt, er muligheden telefonpasning hos NordicCall, vi kan stå for hele jeres kundeservice, både på mail, telefon og via live-chat. Så er du sikker på, at ingen ordrer tabes på grund af ubesvarede kundehenvendelser.

 

Var jeres kundeservice også rødglødende på Black Friday sidste år? I år bliver det vildere

Hvis I synes, at det var en travl Black Friday 2019, så kan I allerede nu godt begynde at forberede jer på, at i år bliver det endnu vildere. Det er der flere grunde til. Dels har Coronavirus gjort, at mange vælger at bestille deres varer online, så de ikke skal være i kontakt med alt for mange mennesker, når der skal shoppes gode tilbud på Black Friday. En anden grund er, at utrolig mange danskere har valgt at få deres del af de 40 milliarder før skat, som de indefrosne feriepenge beløber sig til. Det vil uden tvivl sende forbruget i vejret. En naturlig del af at virksomhederne oplever en større tilgang af kunder er et øget antal kundehenvendelser. Med en løsning hos NordicCall kan vores sekretærer hjælpe jeres kunder hele vejen, det kan være alt fra spørgsmål til jeres produkter, til leveringsbetingelser eller hjælp til at kunne færdiggøre deres ordre. Overvej derfor om jeres kundeservice er tilstrækkelig til at kunne klare denne travle dag.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

På Black Friday er det ekstra vigtigt med en velfungerende kundeservice

For ikke at miste ordrer på årets største og vigtigste shoppedag, er det vigtigt at være gearet til at kunne varetage de mange opkald, som der uundgåeligt vil komme, når kunderne bevæger sig igennem købsprocessen. Er ventetiden i telefonen, på live-chat eller e-mail for lang, så bliver dagens forbruger utålmodig. En dag hvor der er gode rabatter og som regel få varer indenfor hver gruppe, så vil forbrugerne være hurtigere til at forsøge sig hos konkurrenten i stedet. Dette scenarie skal man som virksomhed for alt i verden skal undgå – hver dag, men specielt på en stor shoppedag som Black Friday. Derfor er det ekstremt vigtigt, at virksomheden har stor fokus på netop kundeservicen delen, for hvorfor bruge mange ressourcer og penge på markedsføring på Black Week, som er den absolut dyreste uge hele året at få kunderne ind i butikken, hvis købsoplevelse gør at kunderne forlader butikken igen uden at købe noget eller køber mindre end forventet, fordi de ikke får den optimale helhedsoplevelse på hjemmesiden pga. mangelfuld kundeservice eller langsom hastighed. Netop ved Black Week flyder det med tilbud overalt, og derfor går kunderne også hurtigere videre til næste leverandør af et tilbud, hvis de støder ind i udfordringer, de ikke kan få løst her og nu.

 

Vi har mandet op og sidder klar til at hjælpe fra midnat

Vi forventer, at det bliver en rigtig travl Black Friday allerede fra midnat, når de fleste shops begynder at åbne for deres tilbud, og derfor har vi også sat en ekstra høj bemanding på hele dagen. Mange kunder sidder klar ved tasterne og telefonen allerede fra midnat. Derfor tilbyder vi vores kunder en ekstra god service som noget helt specielt på Black Friday 2020 kan I benytte vores service alle døgnets 24 timer. Det betyder altså, at såfremt I ønsker det, kan I benytte jer af vores service fra d. 27. november kl. 00:01 til d. 27. november kl. 23:59 – og det gælder selvfølgelig selvom I ikke har døgnservice som en del af jeres normale løsning. Giv jeres kunder god service og hurtig svartid hele dagen så sikrer I, at ingen opkald tabes. Jeres kunder vil få en ekstra god oplevelse, og det er noget kunderne husker, når de skal handle igen. Men husk også, at Black Friday tilbuddene faktisk kører over flere uger, så måske skal du overveje telefonpasning allerede nu?

Professionel telefonpasning, kundeservice og live-chat – vi sidder klar på Black Friday 2020

Vores professionelle og dygtige sekretærer er oplært i at varetage kundeservicen, så den passer perfekt til jeres virksomhed. Uanset om behovet er reception service med omstilling til de enkelte medarbejdere eller afdelinger i jeres virksomhed, besked service, hvor vi lægger en besked til jeres medarbejdere, som så tager kontakt til kunden, så snart der er mulighed for det eller den komplette kundeservice løsning, hvor vi yder direkte kundeservice, det kunne være at hjælpe med den rette tøjstørrelse, undersøge om et produkt er på lager, eller hvilket produkt med tilsvarende funktioner kunden ville kunne vælge i stedet for. Vi garanterer, at alle vores medarbejdere yder en god og hurtig kundeservice. Så snart jeres virksomhed er oprettet, så kan I benytte servicen præcis, når I har behovet. Det kan være som den primære receptionist, så alle jeres opkald omstilles til os altid, vi sørger så for at behandle dem ud fra jeres instrukser. Det kan også være som overflow, så når I ikke har mulighed for at besvare opkaldene inhouse eller hvis ventetiden er over et bestemt niveau, så omstilles opkaldene til os. En tredje mulighed kunne være, at I benytter vores service, når jeres egen receptionist holder frokostpause, eller når I har interne møder. Der er altså ingen begrænsninger på, hvor meget eller lidt I kan bruge servicen, I omstiller blot til os, når I har behovet, så er vi klar – Hvis I ikke har behovet i en periode, så fjerner I blot viderestillingen igen.

 

 

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Engagerede og dygtige medarbejdere – det er NordicCall

Når I køber telefonservice løsning hos NordicCall, kan I forvente at jeres kunder altid oplever en engageret og professionel service, uanset om jeres behov er telefonpasning, live-chat eller I har brug for hele vores kundeservice løsning. Alle vores medarbejdere uddannes til at være professionelle og venlige i telefonen ved hvert eneste opkald samt via den skriftlige kundeservice og live-chat. Har du hørt om vores tilfredshedsgaranti? Det betyder, at vi garanterer korte svartider, stort engagement og bred viden om jeres produkter. Så med kundeservice og telefonpasning fra NordicCall, behøver du ikke være skeptisk over at hyre en ekstern virksomhed til at varetage besvarelse af telefonopkald til jeres virksomhed. I vil blive overraskede over, hvor simpelt det er, og hvor godt det fungerer. Kontakt os og hør nærmere – så har du taget første skridt mod, at Black Friday 2020 bliver en succes for jeres virksomhed.

Følg eller kontakt os på de Sociale medier