Hos NordicCall.dk Vi tilbyder Telefonpasning 24/7 - Læs mere om DøgnService her

Telefonpasning København

Ring eller benyt kontaktformen på denne side

70209404

Telefonpasning København

NordicCall – et skridt foran konkurrenterne

Konkurrencen og kampen om kundernes gunst har aldrig været større. Kunder bliver bombarderet med tilbud, reklamer og annoncer over alt på de sociale medier, i fjernsynet og i det københavnske bybillede.

Du investerer sikkert en masse penge i annoncering og i at tiltrække nye kunder, men vidste du, at undersøgelser viser, at det kan koste mellem 5 til 10 gange så meget at sælge til helt nye kunder i forhold til at skabe samme indtjening via eksisterende kunder? Derfor har det aldrig været vigtigere at opbygge sunde og langsigtede kunderelationer med dine eksisterende kunder. Det handler om at give dine kunder den bedste oplevelse i mødet med din virksomhed – hver gang. På denne måde kan du sikre, at dine kunder bliver ved med at købe varer eller ydelser i din virksomhed, og samtidig kan du motivere dine kunder til at tale varmt og positivt om dig i de netværk, de befinder sig i.

Men det kan være en tidskrævende og bekostelig affære at have en kundeservicemedarbejder ansat, så hvordan opretholdes og skabes sunde kunderelationer på den mest kosteffektive måde?


Andre der har læst denne side, har også kigget på:

Telefonpasning
Priser
DøgnService
KlinikService

København – når kundeservice bliver en konkurrencefordel

Hos NordicCall har vi udviklet en række løsninger, der imødekommer ovenstående udfordring. Vi har specialiseret os i at tilbyde billig telefonpasning og ekstern kundeservice, der gør en forskel for dine kunder. Vi tilbyder et professionelt  kundeserviceteam bestående af smilende og kompetente sekretærer, der sidder klar til at hjælpe dine kunder.

Vi lægger stor vægt på, at vi har kendskab til de lokale tendenser, således at vi kan tilpasse kommunikationen efter kundernes behov og karakteristika. I København har vi i mange år samarbejdet med store virksomheder, hvor vi har kommunikeret med et hav af københavnske kunder. Har du en virksomhed i København, så kan denne erfaring give dig interessante fordele, da dine kunder således vil opleve at blive forstået, lyttet til og blive ’matchet’.

Vi tilbyder en række services, der kan blive skræddersyet til netop din virksomheds behov:  Call center kundeservice, døgnservice, BeskedService, live-chat og meget mere. Vores kundeserviceteam gør altid en ekstra indsats for at skabe den bedste oplevelse for dine kunder, og de kan både tage i mod beskeder, viderestille opkald og sågar håndtere konkrete opgaver i din virksomheds IT-system. Formålet er således at knytte kunderne tættere til din virksomhed, uden at det koster en bondegård.

Fordelene ved kundeservice outsourcing er mange:
– Du sparer penge
– Du overlader kundefastholdelsen til vores professionelle team
– Du får mere tid til at udvikle og vækste din virksomhed

I stedet for at skulle betale løn til en kundeservicemedarbejder så kan du altså nøjes med at betale for de enkelte opkald, emails eller chats, vi håndterer. Vi har specialiseret os i yde kundeservice, så du kan være sikker på, at dine kunder altid er glade og tilfreds – og dette sikrer således fastholdelse og positiv omtale. Endelig kan et samarbejde med NordicCall give dig tid og overskud til at fokusere på at udvikle og vækste din virksomhed.

Vi anbefaler derfor, at vi skræddersyr den bedste løsning til din virksomheds behov. Kom foran dine konkurrenter med den bedste kundeservice på markedet.

Ønsker du

Telefonpasning?

Kom i gang allerede i dag!
Prisberegner

Prisberegner

DKK.