Hos NordicCall.dk Vi tilbyder Telefonpasning 24/7 - Læs mere om DøgnService her

Telefonpasning Albertslund

Ring eller benyt kontaktformen på denne side

70209404

Telefonpasning Albertslund

NordicCall – sammen skaber vi tilfredse kunder

Albertslund er Storkøbenhavns foregangsby inden for natur, bæredygtighed og miljø – og hos
NordicCall er vi stolte af at have et tæt samarbejde med Albertslunds nytænkende og
innovative virksomheder. For at skabe en succesfuld forretning er det helt essentielt at have
glade og tilfredse kunder, der taler godt om din virksomhed og deler de gode historier.

Med en klar indsigt i det lokale miljø i Albertslund tilbyder vi at tage dine kunder i hånden og
hjælpe dem på kunderejsen, så din virksomheds gode omdømme hele tiden styrkes i mødet
med jeres kunder.

Telefonpasning service – et spørgsmål om tillid og troværdighed

Hos NordicCall forstår vi vigtigheden af glade kunder, og vi har uddannet et professionelt og
kompetent team af kundeservicemedarbejdere, der altid formår at bringe smil frem hos dine
kunder. Med engagement, imødekommenhed og respekt er vores team specialiseret i at yde
kundeservice på højeste niveau. Vi er glade, når dine kunder er glade – og vi går altid ”the
extra mile” for at bringe smil og tilfredshed frem hos dine kunder.

Hos NordicCall tilbyder vi en tryghed og troværdighed, så du kan sove trygt om natten
velvidende, at vi håndterer alle kundehenvendelserne for dig.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Spar penge og skab bedre kunderelationer – vi har den perfekte løsning til dig

For at skabe en succesrig virksomhed er det helt afgørende, at dine kunder kan få fat i dig,
hvis de har spørgsmål vedrørende et køb, bekymringer omkring forsendelser eller lignende.
De fleste virksomheder står dog over for dilemmaet: På den ene side vil man gerne give
kunderne den bedste oplevelse i ethvert møde med din virksomhed, og på den anden side
kan det være særdeles bekosteligt og ressourcekrævende konstant at være tilgængelig over
for kunderne.

Hos NordicCall har vi specialiseret os i at skræddersy løsninger, der netop imødekommer
dette dilemma. Vi tilbyder kundeservice på abonnement, så du får dit helt eget professionelle
team af kundeservice-eksperter tilknyttet – og du betaler kun, når dine kunder ringer eller
skriver. Vi tilbyder en bred vifte af services: Telefonservice, beskedservice, live-chat,
receptionsservice og meget mere.

Fordelene ved at outsource kundeservice til NordicCall er mange:

1. Du sparer penge: Hvis du skal ansætte en kundeservicemedarbejder, så medfører
det en række udgifter og usikkerheder, vi kan spare dig for.
2. Du skaber bedre relationer: Vi kender dine kunder, og vi kender de bedste teknikker
til at skabe værdiskabende kunderelationer. Vi tilbyder en tilfredsgaranti, så vi altid
sikrer, at både du og dine kunder er tilfredse med vores kundeservice.
3. Mindre risiko og mere tillid: Vi tilbyder en fleksibel og professionel ordning, hvor du
får fuld gennemsigtighed over udgifter og kun betaler for den kundeservice, din
virksomhed får behov for. Samtidig kan du have fuld tillid til, at alle dine kunder altid
oplever den bedste kundeservice.

Hos NordicCall tilbyder vi at tage imod opkald, emails og chat hele døgnet rundt alle ugens
syv dage. Vi kan både tage imod beskeder, viderestille opkald og sågar klare
kundehenvendelser direkte i jeres IT-systemer. Vi sætter os grundigt ind i din virksomheds
image, kultur og sprogbrug, så dine kunder altid oplever, at de kommunikerer direkte med din
virksomhed.

Vi anbefaler at kontakte os i dag for en uforpligtende snak om, hvordan vi kan skabe den
bedste løsning for din virksomhed og for dine kunder.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Følg eller kontakt os på de Sociale medier

Ønsker du

Telefonpasning?

Kom i gang allerede i dag!
Prisberegner

Prisberegner

DKK.