Hos NordicCall.dk Vi tilbyder Telefonpasning 24/7 - Læs mere om DøgnService her

Albertslund

Ring eller benyt kontaktformen på denne side

70209404

Albertslund

Telefonpasning outsourcing sikre jeres kunder samme gode service

Hos NordicCall kan I få besvaret jeres telefonopkald af venlige og kompetente sekretærer. Vi er altid parate til at servicere jer og jeres kunder, og vi besvarer altid jeres telefon med jeres firmanavn og med nøjagtig den hilsen I ønsker.

Hos NordicCall garanterer vi, at jeres kunder vil opleve optimal kundeservice hver gang, og derfor tilbyder vi tilfredshedsgaranti. Vi har en af markedets laveste gennemsnitlige svartider – Vores mål er, at 95% af alle vores opkald bliver besvaret af vores sekretær inden for 5 sekunder, hvilket vi løbende sikrer overholdes.

Gå ikke glip af vigtige telefonopkald

Der er ikke mange, der kan lide at tale med en telefonsvarer. Og endnu mere irriterende er det, hvis telefonen ikke besvares. Undersøgelser viser, at hvis et telefonopkald besvares af en telefonsvarer, ønsker mellem 50 og 70% ikke at efterlade en besked. Men der er ikke nogen grund til at gå glip af vigtige telefonopkald, selvom I eller jeres receptionist er optaget. Hos NordicCall modtager vi nemt og hurtigt beskeder eller ordrer. Vigtige telefonopkald kan vi desuden tilbyde at viderestille direkte til medarbejdernes mobiltelefon.

Vejen til en bedre kundeservice

Hos NordicCall er det vores fornemmeste opgave at levere en optimal kundeservice til jer og jeres kunder. I vores reception er der aldrig optaget, og alle telefonopkald besvares af smilende sekretærer med mange års erfaring inden for telefonservice. Vi besvarer jeres telefon, når I er optaget, alle hverdage fra kl. 08.00 til 18.00. Vi kan også levere telefonbesvarelse uden for dette tidsrum – kontakt os og få mere information.

Få klar besked

Vi videregiver alle beskeder til jer, direkte fra vores beskedcentral. Beskederne leveres automatisk, og I vælger selv, om det skal ske via e-mail eller SMS. Med telefonpasning sikrer I, at jeres kunder altid kommer igennem og møder den professionelle sekretærservice, de forventer.

Den nyeste IT hjælper os

NordicCalls telefonsystem bygger på den såkaldte IP-telefoni. Det giver os en stabil løsning, der er perfekt indrettet i forhold til at give jer, og ikke mindst jeres kunder, den bedste service. Vores system kan indeholde avancerede databaser over jeres virksomhed, så vi altid er parate til at finde det rette svar eller den rette medarbejder.

God kundeservice kræver konstant tilpasning

Hos NordicCall ved vi, at vores services kan måles direkte på vores kunders bundlinje. Derfor er det vores største prioritet at sikre, at jeres kunder oplever god og kompetent kundeservice hver gang. For at kunne yde så personlig og kompetent besvarelse af jeres opkald som muligt, sætter vi et antal faste sekretærer på jeres virksomhed. Antallet afhænger naturligvis af antallet af opkald. På den måde sikrer vi, at jeres kunder altid føler, at de får svar med det samme samt en god og personlig betjening.

Med coaching og uddannelse sikrer vi konstant god kundeservice

Hos NordicCall har vi en coach som i tæt samarbejde med vores teamleder sikrer, at sekretærerne altid besvarer jeres opkald med et smil. Hos NordicCall har vi i over 10 år ydet vores kunder den bedste kundeservice, hvilket vi sikrer ved løbende at uddanne vores sekretærer i god kundeservice og telefonisk kundehåndtering.

Kun den bedste kundeservice er god nok – hver gang!

Hos NordicCall er vi dybt taknemmelige hver gang en kunde vælger os som leverandør af deres kundeservice og telefonpasningsløsninger, da vi ved hvor vigtigt førstegangsindtrykket er, også når det handler om telefonopkald. Det er derfor vigtigt for os, at vores kundeservice rammer plet hver gang, da vi ved, at vi kun har ét forsøg til at sikre, at jeres kunder får den bedste oplevelse. Derfor arbejder vores sekretærer altid med stor engagement og respekt, hver gang de besvarer et telefonopkald på vegne af vores kunder.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Telefonpasning

Selv efter mere end 139 år efter telefonen blev opfundet har den aldrig været mere populær
Flere undersøgelser har også vist at kunderne stadigvæk ser telefonisk henvendelse som en stor fakta når de skal vælge en leverandør.

Mange virksomheder har ikke som tidligere dedikerede receptionister siddende, men har mere flydende opgaver for medarbejderne i virksomheden – Derfor ser vi også virksomheder som ikke har en plan for håndteringen af telefonerne.

Det kan i mange tilfælde resultere i at bemandingen på telefonerne ikke er stor nok eller i værste fald slet ikke til stede og kunderne får en dårlig oplevelse når de prøver at komme igennem til virksomheden.

Med Telefonpasning hos NordicCall vil jeres virksomhed aldrig opleve at en kunde ringer uden at få svar, der findes flere løsninger som du kan læse om her på siden, men uanset om der er behov for en fast telefonpasning viderestilling til NordicCall, hvor vi besvarer alle indgående opkald eller om det er overflow telefonpasning hvor vi kun svarer de opkald jeres medarbejdere ikke kan nå at besvarer, så har vi en løsning der passer til alles behov.

Nogen af de mange fordele ved Telefonpasning

  • Der bliver altid svaret med den velkomst I ønsker
  • Kort ventetid for kunderne
  • Sekretær teamets toneleje vil altid afspejle jeres ønsker

Der er mange flere fordele ved at benytte NordicCall Telefonpasning for jeres virksomhed – Læs om dem her.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Følg eller kontakt os på de Sociale medier

Ønsker du

Telefonpasning?

Kom i gang allerede i dag!
Prisberegner

Prisberegner

DKK.