Hos NordicCall.dk Vi tilbyder Telefonpasning 24/7 - Læs mere om DøgnService her

Telefonpasning Århus

Ring eller benyt kontaktformen på denne side

70209404

Telefonpasning Århus

NordicCall – når et smil skaber kunderelationer

”Smilet er den korteste vej mellem to mennesker.” Dette er en filosofi, vi hos NordicCall ånder og lever for at føre ud i livet. I ’Smilets By’ er vi derfor både glade for og stolte af at kunne hjælpe med at bringe smilene frem hos dine århusianske kunder. Hvis din virksomhed skal blomstre og udvikle sig, er det helt essentielt, at du bygger stærke og langsigtede kunderelationer, så dine kunder altid får en god oplevelse i mødet med din virksomhed. Smil til dine kunder, og dine kunder smiler mangfoldigt tilbage! Glade kunder betyder, at dine kunder bliver ved med at købe varer eller ydelser hos dig – og samtidig vil kunderne formentligt tale godt om din virksomhed i kundens omgangskreds, på TrustPilot eller på sociale medier.

Hos NordicCall har vi specialiseret os i at sætte os ind i netop dine kunders behov, så vi sikrer, at dine kunder får en værdiskabende oplevelse i kontakten med din virksomhed – hver gang!


Andre der har læst denne side, har også kigget på:
Telefonpasning
Priser
DøgnService
KlinikService

Århus – vi får dine kunder til at smile

Hos NordicCall lægger vi stor vægt på at have lokalkendskab. Jo bedre vi kender dine kunder, jo bedre kundeservice kan vi tilbyde. I mange år har vi haft fornøjelsen af at tilbyde ekstern kundeservice til en række virksomheder i Århus, hvilket betyder, at vi kender de århusianske kunders karakteristika, sprogbrug og købsmønstre til fingerspidserne. Hvis du har en virksomhed i Århus, kan du altså med fordel drage nytte af denne erfaring. Hos NordicCall forstår vi, at det kan være særdeles tids- og ressourcekrævende for virksomheder konstant at skulle være tilgængelige for dialog med kunderne. Det er ydermere bekosteligt at ansætte en kundeservicemedarbejder, hvorfor vi tilbyder en række services, der gør det nemmere at bringe smilene frem hos dine kunder

Jysk telefonservice med et smil

Hos NordicCall har vi et dedikeret kundeserviceteam, der består af smilende, kompente og imødekommende sekretærer. Vi sidder klar til at hjælpe dine kunder døgnet rundt, hvor vi altid har fokus på at give dine kunder den bedste oplevelse. Vi tilbyder en række services, der gør det nemmere og billigere for dig at servicere dine kunder: Telefonpasnings service, live chat service, døgnservice og meget mere. Med et stort kendskab til århusianernes særpræg og sprogbrug sikrer vi, at dine kunder altid oplever at blive ’matchet’, forstået og lyttet til. Vi gør altid lige ’lidt ekstra’ for at overgå dine kunders forventninger. Vi tager imod besked fra dine kunder, vi viderestiller til rette vedkommende, og vi kan sågar håndtere henvendelserne direkte i din virksomheds system.

Fordelene ved kundeservice outsourcing er mange

Først og fremmest så sparer du en masse udgifter ved ikke at skulle have en kundeservicemedarbejder ansat. Dette gælder eksempelvis udgifter til løn, pension, oplæring, sociale ydelser og meget mere. Ved at blive kunde hos NordicCall kan du altså skære denne usikkerhed væk, og du betaler således kun for de opkald, vi besvarer. Hos NordicCall tilbyder vi din virksomhed en professionel, fleksibel og troværdig løsning, hvor vi altid sikrer, at dine kunder bliver mødt med et smil.

Ønsker du

Telefonpasning?

Kom i gang allerede i dag!
Prisberegner

Prisberegner

DKK.