ADRESSESERVICE

Hos NordicCall tilbyder vi en professionel AdresseService, der gør det muligt for jeres virksomhed at frigører ressourcer og undgå dyre lejemål. Vores AdresseService fungerer ligesom hvis adressen var jeres eget kontor – bare uden høje huslejeomkostninger. Vi modtager jeres post og sender/scanner det videre hvis det ønskes. I kan også vælge selv at hente jeres post på vores kontor på de samme dage som posten ellers skulle sendes/scannes.

Tilmeld jer AdresseService allerede nu!

Her kan du bestille AdresseService ved at udfylde nedenstående skema. Du modtager en bekræftelse inden for 24 timer – så snart du har modtaget bekræftelsen er adresseservicen oprettet og så snart fakturaen er betalt kan adressen benyttes.

Der er ingen opsigelse på aftalen, I skal blot opsige aftalen inden I modtager næste kvartals opkrævning som altid sker rundt d. 15. i den sidste måned af kvartalet.

Virtuelt kontor / Post adresse

  • Pakke 1
  • 175Kr
    per Måned
  • 1
  • Onsdag
  • +50/mdr
  • Pakke 2
  • 298Kr
    per Måned
  • 2
  • Onsdag & Fredag
  • +50/mdr
  • Pakke 3
  • 379Kr
    per Måned
  • 3
  • Mandag, Onsdag & Fredag

Fordele ved at benytte Adresseservice

Brug for mere information inden bestilling?

Med vores fleksible løsninger kan vi hos NordicCall løse alle virksomhedernes udfordringer inden for Telefonpasning, Kundeservice, Live-Chat, E-mail support og Oversættelser.

Hvis I fortsat er i tvivl om servicen hos NordicCall passer til jeres virksomhed, eller har I behov for at tage en dialog om jeres behov, så udfyld formularen her, så kontakter vi jer i det ønskede tidsrum, for at vi sammen kan finde den helt rigtige løsning.

TOP