Hos NordicCall.dk Vi tilbyder Telefonpasning 24/7 - Læs mere om DøgnService her
Skrevet af: NordicCall d: sep 2019

Året største shoppingdag Black Frtiday

Året største shoppingdag Black Frtiday (fredag den 29. november) er netop vel overstået.

Selvom Black Frtiday for flere og flere virksomheder i Danmark er ved at ændre sig til Black week eller måske mere Black weeks, hvor Black Frtiday så småt begynder flere uger op til selve dagen, så er det stadigvæk på selve dagen Black Frtiday at der sker absolut mest – i hvert fald fald hvis man ser på vores kunder.

FLOT STIGNING AF OPKALD PÅ Black Frtiday

Vi må sige at hvis vi ser på vores kunders opkald i forhold til sidste år, så har Black Frtiday igen i år sat ny rekord. Vi kunne se en fremgang på opkald der kom igennem til os på hele 23,7 procent – helt fantastisk – dette på trods at mange virksomheder sikkert har fuld behandling i deres egen kundeserviceafdeling også.

Black Frtiday er et rigtig godt eksempel på hvor vigtigt det er at sikre sig til dagen og ikke kun på den tekniske del som cloud webhosting, så kunderne har nem og hurtig adgang til at finde tilbudene, men hvor vigtigt det også er at sikre at når – for det sker i større grad disse dage, kunderne har spørgsmål til noget i købsprocessen, så kan de komme igennem til kundeservice uden lang ventetid, da rigtig mange virksomheder har en begrænset mængde af hvert tilbud.

Derfor er det netop særlig vigtigt at kunderne kan komme lyn hurtig igennem til kundeservice via telefon eller live-chat, så de ikke mister produktet på grund af venetiden og derved får en negativ købsoplevelse.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Nogen af de mange fordele ved BeskedService

  • Ved at benytte NordicCalls BeskedService er der mange penge at spare.
  • Med NordicCall sikrer I jer tilfredse og loyale kunder, som bliver betjent godt og vil anbefale jer til andre. I vil derfor have en konkurrencefordel i forhold til andre virksomheder, der i dag ikke har en klar strategi i forbindelse med besvarelse af indgående opkald til virksomheden.

Der er mange flere fordele ved at benytte NordicCall Telefonpasning for jeres virksomhed – Læs om dem her.

Brug for mere information inden bestilling?

Med vores fleksible løsninger kan vi hos NordicCall løse alle virksomhedernes udfordringer inden for Telefonpasning, Kundeservice, Live-Chat, E-mail support og Oversættelser.

Hvis I fortsat er i tvivl om servicen hos NordicCall passer til jeres virksomhed, eller har I behov for at tage en dialog om jeres behov, så udfyld formularen her, så kontakter vi jer i det ønskede tidsrum, for at vi sammen kan finde den helt rigtige løsning.

Tilmeld jer vores Telefonpasning allerede nu!

Følg eller kontakt os på de Sociale medier